Το Nissan Qashqai e-POWER έκανε 1000 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο βενζίνης

Η τεχνολογία του Nissan Qashqai e-POWER που δεν χρειάζεται φόρτιση

Το Nissan Qashqai e-POWER έκανε 1000 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο βενζίνης

Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα της μοναδικής και καινοτόμου τεχνολογίας e-POWER στο Qashqai, η Nissan έθεσε την πρόκληση σε μια ευρωπαϊκή ομάδα δημιουργών περιεχομένου να καλύψουν 1000 χιλιόμετρα σε όλη την Σαρδηνία χρησιμοποιώντας μόνο μία δεξαμενή καυσίμου. 

Το Nissan Qashqai e-POWER έκανε 1000 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο βενζίνης

Η νικήτρια ομάδα της πρόκλησης Veronica (@verownika) & Alba (@albihm) που εκπροσώπησαν την Ισπανία, συγκέντρωσαν βαθμούς με βάση την κατανάλωση καυσίμου για το πλήρες ταξίδι, καθώς και την επίδοσή τους σε διάφορες προκλήσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Θα είναι καλεσμένες της Nissan σε έναν από τους αγώνες Formula E της επόμενης σεζόν. 

Η πρόκληση οδήγησης της Σαρδηνίας συγκέντρωσε συμμετέχοντες από επτά διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες που ακολούθησαν μια διαδρομή 1000 χιλιομέτρων, απολαμβάνοντας τα δραματικά ορεινά και παράκτια τοπία του νησιού της Μεσογείου. Ξεκίνησαν από το αεροδρόμιο Olbia, με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ 55 λίτρων. Το Qashqai e-POWER έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου WLTP 5,2l/100km, δίνοντας θεωρητική αυτονομία 1057χλμ. 

Καθ' οδόν, μέλη της ομάδας Έρευνας και Ανάπτυξης που εδρεύει στο Nissan Technical Center Europe στο Cranfield του Ηνωμένου Βασιλείου, ήταν παρόντες για να προσφέρουν συμβουλές οικονομικής οδήγησης, εξηγώντας τα πλεονεκτήματα του συστήματος e-Pedal Step, καθώς και του επιλέξιμου «B- mode».Όλες οι ομάδες πέτυχαν την πρόκληση, με μέση κατανάλωση καυσίμου για τον αγώνα σε όλες τις ομάδες 4,9 λίτρα/100 χλμ., μια εξαιρετική επίδοση - απόδειξη της εμβέλειας και της απόδοσης του Qashqai e-POWER. 

Το Nissan Qashqai e-POWER έκανε 1000 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο βενζίνης

Στο επίκεντρο της υψηλής τεχνολογίας του Qashqai βρίσκεται το μοναδικό και καινοτόμο σύστημα e-POWER. Αυτό που κάνει το e-POWER μοναδικό, είναι ότι οι τροχοί κινούνται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, επομένως η απόκριση είναι άμεση και γραμμική. Αυτό είναι που προσφέρει τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης και αντιπροσωπεύει μια σημαντικότατη εναλλακτική στα παραδοσιακά υβριδικά συστήματα, όπου οι οδηγοί πρέπει να αποδεχτούν τις εγγενείς αδυναμίες τους όσον αφορά την οδηγική εμπειρία. Αντίθετα, το σύστημα e-POWER του Qashqai σχεδιάστηκε για να προσφέρει την απόκριση, την ομαλή και αθόρυβη εμπειρία οδήγησης που θυμίζει ένα καθαρό EV, αλλά χωρίς την ανάγκη σύνδεσης για επαναφόρτιση. 

Το πλεονέκτημα του συστήματος e-POWER είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος και στην βέλτιστη αναλογία συμπίεσης, με αποτέλεσμα την βέλτιστη απόδοση καυσίμου αλλά και χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, το πρόσθετο πλεονέκτημα είναι η ελάχιστη επίβάρυνση που αποφέρει το e-POWER στην ποιότητα του αέρα στις πόλεις. 

Χάρη στην ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχει καθυστέρηση στην παροχή ροπής όπως συμβαίνει σε ένα παραδοσιακό υβριδικό, όπου μπορεί να υπάρξει ξαφνική αύξηση των στροφών του κινητήρα όταν απαιτηθεί άμεση επιτάχυνση. Η άμεση απόκριση του συστήματος e-POWER προσφέρει μια μοναδική και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. 

Για την μεγιστοποίηση της απόδοσης, σε καταστάσεις υψηλών επιταχύνσεων ή υψηλών ταχυτήτων, η μονάδα ελέγχου διαχείρισης ενέργειας στο σύστημα e-POWER μπορεί να στείλει την ισχύ που παράγεται από τον κινητήρα 1,5 λίτρων απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα, μέσω του μετατροπέα, για να ενισχύσει την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας που προέρχεται από την μπαταρία. 

Το Nissan Qashqai e-POWER έκανε 1000 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο βενζίνης

Κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, η κινητική ενέργεια ανακτάται και διοχετεύεται πίσω στην μπαταρία για βελτιστοποίηση της απόδοσης. Εκτός από το e-Pedal step, υπάρχει επίσης ένα κουμπί "EV Mode", το οποίο θέτει το αυτοκίνητο σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία, μια ιδανική επιλογή για οδήγηση σε αστικές περιοχές. Επιπλέον, όταν ενεργοποιείται η λειτουργία «brake regeneration» αυξάνεται το επίπεδο ενέργειας που συλλέγεται και τροφοδοτείται στην μπαταρία. 

 Η τρίτη επιλογή για την βελτιστοποίηση της οδηγικής απόδοσης είναι το "Eco-mode" που ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού, γεγονός που ενθαρρύνει ένα πιο ήρεμο στυλ οδήγησης, με θετική επίδραση στην οικονομία καυσίμου. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top