Skoda Fabia RS Rally2: Αυτή είναι η νέα γενιά  

 Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σχεδιασμένο για νικητές

Skoda Fabia RS Rally2  2022 νέα γενιά παρουσίαση

Το νέο Skoda Fabia RS Rally2 βασίζεται στην 4η γενιά του μοντέλου, έχοντας ως βασικά πλεονεκτήματα αυτά που γνωρίζουμε ήδη από την έκδοση παραγωγής, όπως την εξαιρετική αεροδυναμική, την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος και τις τέλειες αναλογίες. Η αγωνιστική εκδοχή έχει υποστεί τις απαραίτητες μετατροπές, όπως την παρουσία ενισχυμένου σασί, βελτιωμένου κινητήρα και προηγμένου συστήματος μετάδοσης, που έχουν εξελιχθεί από το αγωνιστικό τμήμα Škoda Motorsport, με στόχο τη μέγιστη αντοχή στους απαιτητικούς αγώνες ράλλυ. Η 4η γενιά του Skoda Fabia βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group.
 
Το νέο Skoda Fabia RS Rally2 αντικαθιστά δύο πολύ επιτυχημένα αγωνιστικά μοντέλα, τα Fabia Rally2 και Fabia Rally2 evo, τα οποία συμμετείχαν σε 13.091 αγώνες ανά την Υφήλιο, σημειώνοντας συνολικά 1.714 πρώτες θέσεις, εκ των οποίων οι τέσσερις στο φημισμένο Ράλι Μόντε Κάρλο. Από το 2015, όταν και έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του, το Fabia Rally2 αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την κατηγορία WRC2, κατακτώντας πάνω από 20 τίτλους για εργοστασιακά πληρώματα και ιδιώτες στην Ευρώπη, αλλά και σε άλλες ηπείρους (Αφρική, Κεντρική και Νότια Αμερική, Ασία και Μέση Ανατολή).  


Ο κινητήρας κάτω από το καπό του νέου Skoda Fabia RS Rally2 ακολουθεί τους κανόνες που έχει θέσει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) για τη συγκεκριμένη κατηγορία, οι οποίοι ορίζουν ότι η υπερτροφοδοτούμενη 4κύλινδρη μονάδα ισχύος πρέπει να έχει μέγιστη χωρητικότητα 1,6 lt. Το νέο θερμικό σύνολο βασίζεται στον 2.0 TSI που χρησιμοποιεί η Skoda στα Octavia και Superb, με την απόδοσή του να φτάνει τώρα τους 291 PS και 430 Nm ροπής. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, χρησιμοποιώντας δύο μηχανικά διαφορικά (εμπρός-πίσω), μέσω ενός σειριακού κιβωτίου πέντε σχέσεων.

Διαφορετικό από την έκδοση παραγωγής είναι και το πλαίσιο. Το Skoda Fabia RS Rally2 διαθέτει ανάρτηση εμπρός-πίσω με γόνατα MacPherson, τα οποία, όπως και το κιβώτιο, έχουν σχεδιαστεί με βασικό στόχο την αντοχή τους κάτω από κάθε μορφής πίεση. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενα δισκόφρενα, προσαρμοσμένα για διαφορετικά οδοστρώματα. Στην άσφαλτο χρησιμοποιούνται τροχοί 18 ιντσών με δισκόφρενα διαστάσεων 355 χλστ. (εμπρός) και 300 χλστ. (πίσω), ενώ στο χώμα οι τροχοί είναι 15 ιντσών, με τους εμπρός και πίσω δίσκους να έχουν τις ίδιες διαστάσεις (300 χλστ.).

Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ασφαλείας του Skoda Fabia RS Rally2 είναι το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο είναι κατασκευασμένο από νάιλον και καουτσούκ, σύμφωνα πάντα με τα πρότυπα ασφαλείας που ορίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Για επιπλέον προστασία στο εσωτερικό της δεξαμενής υπάρχει ένας ειδικός αφρός που εμποδίζει πιθανή διαρροή καυσίμου, ενώ δεν λείπει και ένα απορροφητικό στρώμα στην κάτω πλευρά, κατασκευασμένο από kevlar και fibreglass. Τέλος, το νέο Fabia RS Rally2 μπορεί να καταναλώνει αποκλειστικά 100% βιώσιμο καύσιμο.

Τόσο την προηγούμενη χρονιά όσο και εφέτος, η Škoda Motorsport δοκίμασε με εντατικούς ρυθμούς το νέο της μοντέλο κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, σε ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές, σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες όπως Τσεχία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία και Φινλανδία. Τα αποτελέσματα ήταν απολύτως θετικά, δείχνοντας την φιλοδοξία της ομάδας να πρωταγωνιστήσει και πάλι στα motorsports.   
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top