Ducati DesertX : Αυτό είναι το νέο μοντέλο

Πότε έρχεται στην Ελλάδα 

Ducati DesertX παρουσίαση άφιξη Ελλάδα

Η εργονομία της νέας DesertX είναι αποτέλεσμα μακρόχρονων και απαιτητικών δοκιμών σε μικτές off-road συνθήκες και σε άσφαλτο. Το ταμπλό της DesertX, τοποθετημένο σε κατακόρυφη θέση για να προσφέρει σαφείς πληροφορίες και στην όρθια οδήγηση, διαθέτει έγχρωμη οθόνη full-TFT υψηλής ανάλυσης, 5”. Τα όργανα ενσωματώνουν το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το τηλέφωνο, ενεργοποιώντας έτσι νέες λειτουργίες, όπως μουσική και εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις ή ακριβείς οδηγίες πλοήγησης (προαιρετικό), που εμφανίζει τις οδηγίες απευθείας στο ταμπλό.

Ο  υγρόψυκτος κινητήρας Testastretta 11° Desmodromic 937 κ.εκ., είναι η καρδιά της νέας DesertX. Χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ελαστικότητα, αξιοπιστία και δύναμη αφού αποδίδει 110 PS στις 9.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 92 Nm στις 6.500 σ.α.λ. (Euro5). Ο κινητήρας διαθέτει όλες τις γνώριμες βελτιώσεις από τις Monster και Multistrada V2, συμπεριλαμβανομένου του εξαιρετικά ελαφρού και συμπαγούς συμπλέκτη οκτώ δίσκων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξοπλισμένο με τύμπανο εδρασμένο σε ρουλεμάν, για μείωση της τριβής και βελτίωση της ακρίβειας και της ομαλότητας των αλλαγών. Αυτό συμβάλλει επίσης στη μείωση του συνολικού βάρους του κινητήρα κατά 1,7 κιλά.

Κάθε Riding Mode, χάρη επίσης στην παρουσία της Bosch IMU (Inertial Measurement Unit), μπορεί να αλλάξει τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας σύμφωνα με τις επιλογές του αναβάτη, ενεργώντας στα επίπεδα παρέμβασης των ηλεκτρονικών: Engine Brake Control (EBC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down και Cornering ABS.
Το Cornering ABS συγκεκριμένα, μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα για να μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε κατάσταση αλλά και ικανότητα αναβάτη. Στα Riding Modes για εκτός δρόμου (Enduro και Rally), το Cornering ABS μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί πλήρως, μέσω συγκεκριμένου διακόπτη. 

Το ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 21 λίτρα εγγυάται μεγάλη αυτονομία ενώ για μεγαλύτερες διαδρομές, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ενός επιπλέον ρεζερβουάρ (ως αξεσουάρ) στο πίσω μέρος, προσθέτοντας ακόμα 8 λίτρα καυσίμου.Η DesertX θα είναι διαθέσιμη στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Ducati από τον Μάιο του 2022. Οι μοτοσυκλέτες θα είναι επίσης διαθέσιμες σε έκδοση με μικρότερη ισχύ για τους κατόχους άδειας Α2.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top