BMW i7: Σκληρές δοκιμές στα χιόνια

Το ηλεκτρικό μοντέλο σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν

BMW i7 δοκιμές χιόνια πάγο

Την προσεχή χρονιά, ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων με έδρα στο Μόναχο θα παρουσιάσει ήδη το πρώτο στον κόσμο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της πολυτελούς κατηγορίας– την BMW i7.Στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέλιξης για παραγωγή, η BMW i7 υποβάλλεται σε δοκιμές δυναμικής συμπεριφοράς στις εγκαταστάσεις του χειμερινού κέντρου δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, Σουηδία. Εκεί, σε απόσταση μόλις μερικών χιλιομέτρων από τον Αρκτικό Κύκλο, οι μηχανικοί δοκιμών θεωρούν ότι οι παγωμένες επιφάνειες και οι χιονισμένοι δρόμοι προσφέρουν τις ιδανικές προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη χρήση όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης.

Τα εξαρτήματα της ανάρτησης, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης καθώς και τα συστήματα δυναμικού ελέγχου και ευστάθειας οχήματος που εξελίσσονται για τη μελλοντική γενιά της BMW Σειράς 7 είναι σχεδιασμένα για να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης - τυπικό χαρακτηριστικό των πολυτελών sedan της μάρκας. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη βελτιστοποίηση της ανάρτησης, των ελατηρίων, των αμορτισέρ και διαφόρων συστημάτων που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προκειμένου να ταιριάζουν με τα διάφορα συστήματα κίνησης. Επίσης όλα υποβάλλονται σε εκτεταμένες δοκιμές στο Arjeplog υπό ακραίες κλιματικές συνθήκες.

Το χειμερινό πρόγραμμα εστιάζει επίσης στα εξαρτήματα του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το σύστημα ηλεκτροκίνησης, η μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η τεχνολογία φόρτισης της BMW i7, όλα προέρχονται από την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, που ήδη προσφέρει βιώσιμη οδηγική απόλαυση στην BMW iX. Πάνω απ’ όλα, ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία και το σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της BMW i7 πρέπει να επιδείξουν ένα υψηλό επίπεδο ωριμότητας σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν στο Σουηδικό βορρά.

Επιπλέον, χρησιμοποιούν επιφάνειες δοκιμών σε παγωμένες λίμνες με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης για ακριβή ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου ανάρτησης. Το σύστημα διεύθυνσης περνά από σχολαστικό έλεγχο και ρύθμιση όπως και οι πολυάριθμες λειτουργίες του συστήματος Dynamic Stability Control (DSC) και η ρυθμισμένη με ακρίβεια διάδραση μεταξύ πέδησης λόγω τριβής και επιβράδυνσης μέσω ανάκτησης ενέργειας. 

 

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top