VW ID.4 GTX: Πόσο κοστίζει το ηλεκτρικό SUV στην Ελλάδα

Ποια είναι η ηλεκτρική του αυτονομία

VW ID.4 GTX τιμή Ελλάδα

Το ID.4 GTX, το ολοκαίνουργιο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, ένα all-rounder SUV διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, Το concept λειτουργίας στο ID.4 GTX είναι τόσο λιτό όσο και διαισθητικό. Ο χώρος του ταμπλό έχει σχεδιαστεί χωρίς φυσικά κουμπιά και διακόπτες. Με το πολυλειτουργικό τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει μια συμπαγή οθόνη 5,3 ιντσών που δείχνει τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Ένας μεγάλος διακόπτης στη δεξιά πλευρά χρησιμοποιείται για την επιλογή των προφίλ οδήγησης.

Στο μέσο του ταμπλό φιλοξενείται η οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου, τα πολυμέσα, τα συστήματα υποβοήθησης και τις ρυθμίσεις του οχήματος. Διαθέτει διαγώνια οθόνη 10 ιντσών ως στάνταρ, ενώ η έκδοση στο πακέτο Infotainment Plus έχει μέγεθος 12 ίντσες. Η στάνταρ φυσική λειτουργία φωνητικού ελέγχου “Hello ID”, η οποία επεξεργάζεται μεγάλο αριθμό καθημερινών φράσεων, αποτελεί το δεύτερο επίπεδο λειτουργίας. Χάρη στη σύνδεσή του στο Διαδίκτυο, μπορεί να αξιοποιήσει τις γνώσεις που συγκεντρώνονται στο Cloud. 

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το πακέτο Infotainment, το οποίο περιλαμβάνει το σύστημα πλοήγησης Discover Pro. Η ενσωματωμένη λειτουργία Online υπολογισμού διαδρομής προτείνει στάσεις φόρτισης, ώστε ο οδηγός να φτάσει σε έναν προορισμό το συντομότερο δυνατό. Η λειτουργία App-Connect (επίσης στάνταρ) επιτρέπει τη ροή πολυμέσων μέσω smartphone, το οποίο μπορεί να ενσωματωθεί στο φυσικό του περιβάλλον χρησιμοποιώντας ασύρματα τα Android Auto και Apple Car Play, ενώ διατίθεται και επαγωγική φόρτιση κινητού τηλεφώνου. 

H συνδυαστική ισχύς των 220 kW (299 PS) του ID.4 GTX παρέχεται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες του, ένας στον μπροστινό και ένας στον πίσω άξονα. Ο πίσω κινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη (PSM) και βάρους 90 κιλών, παράγει 150 kW (204 PS) και ροπή 310 Nm. Ο μπροστινός ασύγχρονος κινητήρας βάρους 60 κιλών, παράγει 80 kW (109 PS) και 162 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα των 6,2 δευτερολέπτων είναι ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορη από αυτή του Golf GTI. Οι δυο κινητήρες συνεργάζονται, δημιουργώντας ένα πλήρως ευέλικτο σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης, που λειτουργεί χωρίς συμπλέκτες και άξονα μετάδοσης, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά γρήγορο και πολύ αποδοτικό. Η μπαταρία καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh, δίνει αυτονομία έως 481 χλμ. (κατά WLTP).  

Για τον συντονισμό και την παρακολούθηση των πολύπλοκων αλληλεπιδράσεων μεταξύ των διαφόρων επιμέρους συστημάτων του κινητήριου συστήματος του ID.4 GTX, η Volkswagen έχει αναπτύξει το Vehicle Dynamics Manager (VDM), έναν ηλεκτρονικό «διαχειριστή» που παρακολουθεί κάθε κίνηση του ID.4 GTX, είτε το αυτοκίνητο επιταχύνει, φρενάρει ή στρίβει και συνεργάζεται στενά με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου σταθερότητας ESC και τα συστήματα ελέγχου τετρακίνησης.

Αυτή η στενή αλληλεπίδραση διασφαλίζει ότι η δυναμική οδήγηση, η πρόσφυση και η σταθερότητα βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο ανά πάσα στιγμή. Το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS +, το οποίο συνδέεται επίσης με το VDM, βελτιστοποιεί τον χειρισμό όταν το όχημα στρίβει με ταχύτητα, φρενάροντας τους υπό μικρότερο φορτίο τροχούς στο εσωτερικό της στροφής, με το αυτοκίνητο να διαγράφει πάντα την ιδανική τροχιά. 

Στο ID.4 GTX υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 5 προφίλ οδήγησης: Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction, που παραμετροποιούν το προοδευτικό τιμόνι, τους ηλεκτροκινητήρες και το προσαρμοστικό πλαίσιο ελέγχου DCC (διαθέσιμο στο προαιρετικό πακέτο Sports Plus). 

Η φόρτιση μπορεί να γίνει με μονοφασικό ή τριφασικό εναλλασσόμενο (AC) ή συνεχές (DC) ρεύμα. Χρησιμοποιώντας το στάνταρ καλώδιο Mode 3, το ID.4 GTX φορτίζει με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) με έξοδο έως 11 kW. Σε έναν σταθμό γρήγορης φόρτισης DC, όπως εκείνοι που προσφέρει η IONITY, μπορεί να φορτιστεί, έτοιμο για τα επόμενα 300 χλμ. (σύμφωνα με το WLTP), σε περίπου 30 λεπτά - με ισχύ φόρτισης έως 125 kW. Η Volkswagen επενδύει σε μεγάλο βαθμό στο δίκτυο γρήγορης φόρτισης της Ευρώπης και με τους συνεργάτες της δημιουργούν ένα δίκτυο 18.000 σημείων φόρτισης, έως το 2025. Οι ιδιοκτήτες ID.4 GTX μπορούν να φορτίσουν τα οχήματά τους στο σπίτι ή το γραφείο, με πολύ βολικό τρόπο, με το ID. Charger, ένα wallbox που διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, καθεμία από τις οποίες μπορεί να επιτύχει ισχύ φόρτισης έως 11 kW. 

To ID.4 GTX, πλούσια εξοπλισμένο, είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα. Το μοντέλο επωφελείται με τη μέγιστη επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Ως εκ τούτου, από 53.500 €, η προτεινόμενη λιανική τιμή του ID.4 GTX με την επιδότηση διαμορφώνεται στα 47.500 €.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top