Η Nissan θα κάνει τα αυτοκίνητα της να μιλούν με...συναίσθημα

Ο ρόλος των βιντεοπαιχνιδιών

Nissan αυτοκίνητα ομιλία συναίσθημα βιντεοπαιχνίδια

Τα οχήματα «μιλούν» στους οδηγούς όλη την ώρα. Είτε οι οδηγοί το συνειδητοποιούν είτε όχι, τα ηχητικά σήματα έχουν γίνει μια κοινή γλώσσα μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, που επικοινωνούν αν μια πόρτα είναι ανοιχτή, ή ένας επιβάτης δεν έχει προσδεθεί με την ζώνη ασφαλείας. Η σωστή “λήψη” αυτών των ήχων καθίσταται τώρα πιο σημαντική από ποτέ.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μηχανικοί ήχου της Nissan συνεργάστηκαν με ειδικούς από την κορυφαία εταιρεία ψυχαγωγίας Bandai Namco Group για να αναπτύξουν ήχους εντός του αυτοκινήτου για τα νέα μοντέλα της Nissan, ξεκινώντας από τα Nissan Rogue και Pathfinder του 2021 στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Nissan Note στην Ιαπωνία και το νέο Nissan Qashqai στην Ευρώπη. 

Το Bandai Namco Group είναι γνωστό όχι μόνο για την ανάπτυξη κλασικών βιντεοπαιχνιδιών όπως το Pac-Man, το Tekken και το Taiko Drum Master, αλλά και για εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας, παιχνίδια και είδη χόμπι όπως το Gundam. Τους ζητήθηκε να βοηθήσουν στη δημιουργία ήχου υψηλότερης ποιότητας που χρησιμοποιεί τόνο και ρυθμό για τη μετάδοση πληροφοριών. Ιδανικά, η Nissan ήθελε η «φωνή» των οχημάτων της να έχει περισσότερη προσωπικότητα και χαρακτήρα. 

Στο σχεδιασμό ήχων πληροφόρησης, εμπλέκεται και η  ψυχολογία. Και ποιος ξέρει καλύτερα τον τομέα αυτό από τους σχεδιαστές ήχου των βιντεοπαιχνιδιών; Αυτοί οι ειδικοί δημιουργούν ήχους που κατανοούνται εύκολα από παίκτες σε όλο τον κόσμο. O Takahashi διευθυντής ήχου της Bandai Namco Research Inc σημειώνει ότι παρόμοιες με τους ήχους ενός παιχνιδιού είναι και οι ειδοποιήσεις στην καμπίνα του οχήματος, καθώς πρέπει να μεταφέρουν σημαντικές πληροφορίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει πολύ ρεαλιστικά, ο Takahashi λέει ότι εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη διαφορά στην παραγωγή ήχων που λειτουργούν στον πραγματικό κόσμο. Δουλεύοντας με την ομάδα της Nissan, ανέπτυξε ήχους που είναι τόσο διακριτοί όσο και λειτουργικοί. 

Μόλις δημιουργήθηκαν οι ήχοι, σύμφωνα με την εικόνα της μάρκας, το επόμενο βήμα ήταν να δημιουργηθούν παραλλαγές των τόνων, ανάλογα με το επείγον και τη σοβαρότητα των πληροφοριών που μεταφέρονται στον οδηγό. Εκτός από τη δημιουργία ενός νέου ήχου υπογραφής, οι μηχανικοί της Nissan έπρεπε να εξετάσουν και τις συσκευές που χρησιμοποιούνται για την εκπομπή ειδοποιήσεων στην καμπίνα. Όταν συνειδητοποίησαν ότι οι μονοτονικές συσκευές που συνήθως χρησιμοποιούνται δεν εκπέμπουν τους πιο “πολυστρωματικούς” τόνους, που η Bandai τους βοήθησε να παραχθούν, έπρεπε να βρουν μια λύση. 

Ένα νέο ηχείο υψηλής ποιότητας τοποθετείται κάτω από το ταμπλό κοντά στον οδηγό και βελτιστοποιείται για το νέο ηχητικό τοπίο πληροφοριών στα αυτοκίνητα της Nissan, καθιστώντας τους σημαντικούς ήχους προειδοποίησης διακριτούς από τον ήχο που εκπέμπουν τα ηχεία του ηχοσυστήματος. 

 

  

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top