Το Audi e-tron GT μπορεί να είναι αθόρυβο αλλά...ακούγεται

Τα νέα συστήματα που δείχνουν το μέλλον

Audi e-tron GT κατασκευή ηχεία τεχνητός ήχος

Το ολοκαίνουργιο Audi e-tron GT, το ηλεκτρικό supercar της Audi, αντικατοπτρίζει όλο το πάθος με το οποίο η μάρκα αναπτύσσει και κατασκευάζει αυτοκίνητα. Για την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Gran Turismo στο Audi Böllinger Höfe, στο Neckarsulm, η εταιρεία χρησιμοποιεί ειδικά εξελιγμένες νέες τεχνολογίες - ωστόσο, οι τελικές πινελιές εφαρμόζονται από πολύ εξειδικευμένα χέρια. Και δεδομένου ότι ένα δυναμικό έργο τέχνης πρέπει επίσης να ακούγεται εντυπωσιακό, η Audi έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση και στον ήχο που εκπέμπει το νέο της supercar: οι μηχανικοί της Audi έχουν συνθέσει ένα μοναδικό ήχο ειδικά για το e-tron GT. «Ακούγεται» ισχυρό και πρωτοποριακό – ότι ακριβώς περιμένει κάποιος από ένα Audi. 


Η καμπίνα επιβατών του ηλεκτρικού Gran Turismo είναι κατασκευασμένη σε μεγάλο ποσοστό από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής ενώ το εξωτερικό είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο.

Το Audi e-tron GT είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που θα κατασκευάζεται στη Γερμανία – υπενθυμίζεται ότι το Audi e-tron βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του κλιματικά ουδέτερου εργοστασίου στις Βρυξέλλες. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στο τέλος του 2020. 


Είτε πρόκειται για ποιότητα, σχεδιασμό ή τεχνικά χαρακτηριστικά, το Audi e-tron GT είναι ένα αυτοκίνητο γεμάτο με όλο το πάθος της Audi. Αυτό ισχύει και για τον ήχο του ηλεκτρικού Gran Turismo. Οι μηχανικοί Rudolf Halbmeir και Stephan Gsell συνέλαβαν και σχεδίασαν τον προοδευτικό ηλεκτρονικό ήχο του μοντέλου – στον υπολογιστή, στο εργαστήριο ήχου, στο κινούμενο αυτοκίνητο και σε μελέτες πελατών. 
Όπως με κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το e-tron GT διαθέτει επίσης το υποχρεωτικό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης (Acoustic Vehicle Alerting System - AVAS), αν και ενσωματωμένο σε ένα ευρύτερο ακουστικό φάσμα. Ένα μεγάφωνο τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του οχήματος εκπέμπει τον ήχο AVAS. Σε χαμηλή ταχύτητα – μετά τα 20 χλμ./ώρα στην ΕΕ και τα 32 χλμ./ώρα στη Βόρεια Αμερική – γίνεται σταδιακά πιο αθόρυβο και δεν ακούγεται μετά τα 60 χλμ./ώρα. Για τους πελάτες που παραγγέλνουν το προαιρετικό πακέτο ήχου, ένα δεύτερο, μεγάλο ηχείο προστίθεται στο πίσω μέρος.

Παράλληλα, δύο ηχεία στο εσωτερικό παρέχουν μια συναισθηματική εμπειρία ήχου. Δύο μονάδες ελέγχου αναμιγνύουν συνεχώς τον ήχο του e-tron GT με βάση μεταβλητές όπως η ταχύτητα ή η επιτάχυνση. Το μπροστινό εξωτερικό μεγάφωνο συνδέεται με ένα αντίστοιχο στο πίσω άκρο μαζί με δύο μεγάφωνα στις πίσω πόρτες για τον εσωτερικό ήχο. Οι συγκριτικά μεγάλες διαστάσεις τους, τους επιτρέπουν να αναπαράγουν με ακρίβεια συχνότητες μπάσων έως 65 Hz. 


Το Audi drive select επιτρέπει στον οδηγό να παραμετροποιεί την ακουστική εμπειρία που εκπέμπει το αυτοκίνητο. Σε λειτουργία αποδοτικότητας, περιορίζεται στον προειδοποιητικό ήχο AVAS. Στο προφίλ άνεσης, το πίσω εξωτερικό μεγάφωνο μπαίνει στο παιχνίδι – παρέχοντας πλήρη και εκλεπτυσμένο εξωτερικό ήχο και παραμένει ενεργό μέχρι την τελική ταχύτητα. Σε δυναμική λειτουργία, και τα δύο εξωτερικά ηχεία γίνονται πιο δυνατά και προστίθεται ο εσωτερικός ήχος. Το e-tron GT είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο Audi στο οποίο οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν οι ίδιοι την εμπειρία ακρόασης - από τη σιωπή της ηλεκτρικής μονάδας μέχρι ένα συναρπαστικό σκηνικό ήχου. 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top