Εξαιρετική απόδοση για τα  δύο μονοθέσια Honda στο Grand Prix της Γερμανίας

Δείτε τι έγινε στον  συναρπαστικό αγώνα 

Honda Μονοθέσια Grand Prix Γερμανίας

Το Γερμανικό GP στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία τόσο για την Aston Martin Red Bull Racing  όσο και για την Toro Rosso, καθώς ο Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη, ενώ ο Daniil Kvyat ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Η βροχή που έπεφτε στην πίστα την Κυριακή είχε ως αποτέλεσμα η εκκίνηση του αγώνα να δοθεί πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τα μονοθέσια να καλύπτουν τέσσερις γύρους σχηματισμού πριν παραταχθούν στη γραμμή εκκίνησης.

Τόσο ο Max όσο και ο Daniil έκαναν μέτρια εκκίνηση και έχασαν θέσεις, όμως ο Max ανέβηκε γρήγορα στην 3η θέση όσο ο Pierre Gasly άρχισε να δίνει μάχες για να ανεβεί στην κατάταξη έχοντας χάσει πολύτιμο χρόνο στα πρώτα pit stop. Για τον Alex Albon αυτός ήταν ο πρώτος του αγώνας F1 στο βρεγμένο, αλλά το άστρο του έλαμψε στο πρώτο μέρος του, όταν κατάφερε να ανεβεί στην 8η θέση από τη 16η στην εκκίνηση, όσο ο Daniil ήταν πιο πίσω στη 13η. Οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες είχαν ως αποτέλεσμα περισσότερα pit stop από το συνηθισμένο.
Ο Max φόρεσε μεσαία σλικ και βγήκε αλώβητος από ένα τετακέ πριν ξαναφορέσει ενδιάμεσα ελαστικά, χάρη στην άμεση ανταπόκριση της Red Bull. Αφού εξαπέλυσε επίθεση στον Valtteri Bottas, ο Max τέθηκε επικεφαλής του αγώνα μετά από μία εξαιρετική αλλαγή ελαστικών όσο το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στην πίστα. Συνολικά πέντε pit stop έκανε ο Verstappen και κατάφερε να κρατήσει την ψυχραιμία του σε έναν αγώνα όπου πολλοί άλλοι οδηγοί έκαναν λάθη, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας μπροστά και να κατακτήσει τη δεύτερη νίκη του στους τρεις τελευταίους αγώνες. 

Η στρατηγικά θαρραλέα επιλογή της Toro Rosso και του Daniil να φορέσουν στο μονοθέσιο σλικ ελαστικά όταν το safety car ήταν για τρίτη φορά στην πίστα 20 γύρους πριν την καρό σημαία, ενώ οι περισσότερες ομάδες έκαναν το ίδιο αρκετά αργότερα, έφερε τον Kvyat στην 3η θέση και εν συνεχεία στη 2η μετά το προσπέρασμα επί του Stroll. Η σωστή στρατηγική και των δύο ομάδων είχε ως αποτέλεσμα και τα τέσσερα μονοθέσια να βρίσκονται στις επτά πρώτες θέσεις στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Όμως με την επανεκκίνηση του αγώνα μετά το τελευταίο αυτοκίνητο ασφαλείας και με πέντε μόνο γύρους να απομένουν, οι Albon και Gasly ενεπλάκησαν δυστυχώς σε ατύχημα ενώ έδιναν μάχες για την 6η θέση με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη του Pierre. Η τελευταία επανεκκίνηση του αγώνα έφερε τα αυτοκίνητα σε κοντινές αποστάσεις μεταξύ τους με αποτέλεσμα ο Sebastian Vettel να έχει την ευκαιρία να προσπεράσει τον Daniil για τη 2η θέση. Ο Ρώσος οδηγός κράτησε όμως την 3η θέση και χάρισε στην Toro Rosso το πρώτο βάθρο της από το 2008 και στη Honda τον πρώτο διπλό τερματισμό στο βάθρο από το μακρινό 1992.

Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top