Τα μυστικά του νέου Honda CR-V 1,5 VTEC Turbo AWD CVT

Ήρθε στην Ελλάδα η καλύτερη γενιά με τα πολλά προσόντα  

Ηonda  CR-V 1,5  VTEC Turbo AWD CVT

Το CR-V έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 1995 και από τότε  έγραψε χρυσές σελίδες στην ιστορία των πωλήσεων. Όσο καλά και να πηγαίνει όμως οι Ιάπωνες δεν σταματούν να το βελτιώνουν  αλλά και να το …μεταμορφώνουν μετατρέποντας το και σε επταθέσιο  όχημα καλύπτοντας μεγαλύτερες μεταφορικές ανάγκες. H γνωριμία στην Ελλάδα έγινε στη Βυτίνα .

 

 

Το ολοκαίνουργιο CR-V διαθέτει προηγμένη σχεδίαση, πιο μυώδη στους θόλους των τροχών και στο καπό ενώ εντυπωσιακή είναι η μάσκα με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα και το νέο  χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Οι Ιάπωνες έδωσαν σημασία και στην παραμικρή λεπτομέρεια ησε μια προσπάθεια  να μην παρουσιάσουν μόνο ένα όμορφο όχημα αλλά η αεροδυναμική του  να συνεισφέρει τα μέγιστα στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Έτσι  εξέλιξαν τον αεροδυναμικό συντελεστή δοκιμάζοντας υπό κλίμακα το αυτοκίνητο μέσα σε σήραγγα ενώ και οι αεραγωγοί κάτω από το σήμα της εταιρείας διαθέτουν ένα σύστημα που ονομάζεται Active Shutter Grille.Η λειτουργία του αποσκοπεί στο να παραμείνουν κλειστές οι γρίλιες ακόμη και όταν οδηγούμε μέσα στην πόλη προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική .Βέβαια όταν παραστεί ανάγκη ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο λειτουργεί μέσω κεντρικού επεξεργαστή που ελέγχει την θερμοκρασία , ενεργοποιεί τις γρίλιες επιτρέποντας την είσοδο του αέρα στον κινητήρα . (Αεροδυναμικός συντελεστής  Cd 0,31 ).Περνώντας στο εσωτερικό βλέπουμε εκτός  από την εμφανέστατη αναβάθμιση των υλικών την αλλαγή της σχεδιαστικής ταυτότητας του ταμπλό με τα  κάτω τμήματα να έχουν ανέβει προσφέροντας περισσότερο αέρα στα πόδια.

 

 

Την προσοχή μας τραβά η οθόνη TFT-LCD 7 ιντσών. Το σύστημα Driver Information Interface (DII), δίνει όλες τις πληροφορίες για τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου ενώ μέσω  του DII μπορείτε να επιλέξετε σύστημα πλοήγησης,  την λήψη και προβολή  SMS και e-mail ( με φωνητικές εντολές ενώ άμεσες είναι και οι πληροφορίες  για το  σύστημα AWD. Ο οδηγός μπορεί να λαμβάνει οδηγίες, να τηλεφωνεί, να στέλνει και να λαμβάνει μηνύματα και να ακούει μουσική από την οθόνη αφής ή μέσω φωνητικού ελέγχου χρησιμοποιώντας εντολές Siri της Apple. Την ίδια στιγμή το ανανεωμένο CR-V  διαθέτει μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης .Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να  αξίζει η αναφορά στο AHA, το Agile Handling Assist, το οποίο τοποθετείται στο μοντέλο για πρώτη φορά Πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση του γνωστού ESP το οποίο όμως είναι ρυθμισμένο για τους Ευρωπαϊκούς δρόμους αλλά και με βάση το οδηγικό προφίλ του οδηγού.  Η αύξηση του μεταξονίου κατά 3,2 εκ. προσφέρει πολύ καλύτερους χώρους για τους επιβάτες ενώ στην 7θέσια έκδοση μπορείς να σύρεις την  μεσαία σειρά καθισμάτων μπροστά κατά 15 εκ.  δυημιουργώντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες της τρίτης σειράς . Ο χώρος αποσκευών για την πενταθέσια έκδοση ξεκινά από τα 561 λίτρα και φτάνει στα 1756 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ενώ υπάρχει και διπλό πάτωμα φόρτωσης.

 


Ξεκινάμε και από τα πρώτα χιλιόμετρα αρχίζουμε να εκτιμάμε τις δυνατότητες του νέου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO  ο οποίος αποδίδει 173 άλογα για την έκδοση με το μηχανικό κινβώτιο ταχυτήτων με την ροπή στα 220 Nm και 193 ίππους στην έκδοση με την τετρακίνηση με το κιβώτιο CVT με την ροπή να ανεβαίνει στα  22,6 χλγμ. μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο CVT  διαθέτει το σύστημα EDDB (early downshift during braking),  που κατεβάζει μια ή περισσότερες σχέσεις κατά το φρενάρισμα. Το σημαντικό είναι η  εξοικονόμηση καυσίμου καθώς  δεν είναι δύσκολο να την περιορίσεις στα 6,8 λίτρα ανά 100 χλμ. Τα 0-100 χλμ έρχονται σε 9,8 δευτερόλεπτα ενώ η βελόνα του ταχύμετρου ξεπερνά με άνεση τα 200 χλμ./ώρα. (Εκπομπές CO2 είναι στα  158 γραμ./χλμ . Στον δρόμο το Honda CR-V προσφέρει το αίσθημα ασφαλείας σε επιβάτες και οδηγό  ο οποίος έχει στην διάθεση του σύστημα διεύθυνσης με πολύ καλή πληροφόρηση. Το Honda CR-V είναι στιβαρό  με μειωμένες κλίσεις στις στροφές παρά το αυξημένο ύψος του από το έδαφος . (Γόνατα McPherson μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω). Τα φρένα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι μεγαλύτερα και διαθέτουν δίσκους  296 mm μπροστά και 300 mm πίσω με την βελτίωση να έρχεται από την  προσθήκη ενός ηλεκτρικού σερβόφρενου (EBB), με κορυφαία απόδοση .

 

 

Στην κίνηση εκτός δρόμου το Ιαπωνικό μοντέλο ξεπερνά με ευκολία τις ανωμαλίες του κακοτράχαλου δρόμου ενώ  σύστημα τετρακίνησης  σε βοηθά να ξεπερνάς λάσπη, χώμα και νερο-λακκούβες με άνεση. Όμως την δουλειά του οδηγού κάνει  ευκολότερη  το πακέτο ασφαλείας  που περιλαμβάνει  και μιλάμε  για Collision Mitigation Braking System , Forward Collision, Warning. Lane Keeping Assist System, Adaptive Cruise Control , Traffic Sign Recognition Ιntelligent Speed Assistance. Για να μην σας κουράζουμε τα συστλήματα αυτά , σας βοηθούν να αποφύγετε ανεπιθύμητες επαφές με προπορευόμενα οχήματα ρυθμίζοντας σας αυτόματα και την ταχύτητα, σας κρατάει μέσα στις λωρίδες κυκλοφορίας και γενικά σας προφυλάσσει από τυχόν αφηρημάδα σας. Όσον  αφορά την ηχομόνωση στο ταξίδι υπάρχει και ένα ακόμη στάνταρ το  Active Noise Cancellation (ANC) που τοποθετείται για πρώτη φορά σε CR-V και μειώνει τους θορύβους στην καμπίνα. Για τους πιο … οικολόγους στις αρχές του χρόνου  θα έρθει στην Ελλάδα και το υβριδικό ε CR-V, , με  κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων σε συνδυασμό αι δύο ηλεκτρικά μοτέρ και απόδοσης  184 ίππων με  και 315 Nm Υπάρχουν  οκτώ εξωτερικές αποχρώσεις: Rallye Red, μεταλλικές ς Lunar Silver, Modern Steel, Cosmic Blue και Premium Crystal Red, και ιριδίζουσες Platinum White, Crystal Black και Premium Agate Brown. Η τιμή του Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo AWD CVT ορίζεται στα 38.550 ευρώ. Η γκάμα ξεκινά από τα 33.650 ευρώ.


 Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top