Σας αποκαλύπτουμε  τα  μυστικά του νέου  Honda CR-V  

Ποιες τεχνολογίες διαθέτει που σας γλυτώνουν στις δύσκολες στιγμές 

Honda CR-V  

Το νέο CR-V διαθέτει φρέσκια κα προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο μυώδεις θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το νέο, εξελιγμένο ‘πρόσωπο’ της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Η πλατφόρμα ενσωματώνει την αποκλειστική δομή αμαξώματος ACE (Advanced Compatibility Engineering) δεύτερης γενιάς της Honda, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων για πιο ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας σύγκρουσης. Επιπλέον, στάνταρ προσφέρεται σε όλη τη γκάμα το Honda Sensing, από τις πιο ολοκληρωμένες φιλοσοφίες ενεργητικής ασφάλειας και τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία, συνδυάζοντας ραντάρ και πληροφορίες κάμερας για την υποστήριξη του οδηγού. Από τις βασικές αλλαγές ήταν η αύξηση του μεταξονίου κατά 30mm δημιουργώντας  περισσότερο χώρο στο εσωτερικό.

 Η Honda έχει εκλογικεύσει τη διάταξη της οθόνης συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, που τώρα περιλαμβάνει μόνο μία κεντρική οθόνη αφής, πλέον της διεπαφής Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι. Η διάταξη των χειριστηρίων έχει επίσης απλουστευτεί με ένα απλό πίνακα για τη διαχείριση του A/C να βρίσκεται κάτω από την οθόνη αφής. Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Ενσωμάτωση με Apple CarPlay σημαίνει ότι το Honda Connect μπορεί τώρα να φέρει τη λειτουργικότητα ενός iPhone στην οδηγική εμπειρία, με τον ρόλο της διεπαφής να αναλαμβάνει η ενσωματωμένη οθόνη του CR-V.

Το νέο CR-V χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO της Honda που είδαμε για πρώτη φορά στο πιο πρόσφατο Honda Civic, και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V. Ο VTEC TURBO αποδίδει ισχύ 173 PS (127kW) στις 5.600 rpm όταν συνεργάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6MT), και 193 PS (142 kW) στις 5.600 rpm για τα μοντέλα CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 220 Nm μεταξύ 1.900 και 5.000 rpm για το 6MT και 243 Nm μεταξύ 2.000 και 5.000 rpm για το CVT.Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 g/km για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 g/km για το 6MT AWD μοντέλο και 158 g/km για οχήματα εφοδιασμένα με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση, στάνταρ. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,3l/100 km για το μοντέλο 6MT FWD, 6,4l/100 km για το 6MT AWD και 6,8l/100 km για την έκδοση CVT AWD.

Η αυξημένη ιπποδύναμη συγκριτικά με το προηγούμενο βενζινοκίνητο CR-V μεταφράζεται σε αυξημένες επιδόσεις και σημαντικά βελτιωμένη απόδοση. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 km/h. Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – ‘Real Time AWD with Intelligent Control System  – σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χαρίζει στο CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους. Μεγαλύτερα φρένα τοποθετούνται και στους τέσσερις τροχούς συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V, με δίσκους 296 mm μπροστά και 300 mm πίσω ενώ βελτιώνονται με την προσθήκη ενός ηλεκτρικού σερβόφρενου (EBB), που προσφέρει κορυφαία απόδοση και αίσθηση φρεναρίσματος.

Οι τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing περιλαμβάνουν:

•              Collision Mitigation Braking System: βοηθά στην επιβράδυνση ή και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η σύγκρουση με ένα προπορευόμενο όχημα είναι αναπόφευκτη. Προειδοποιητικό ηχητικό σήμα και, εάν χρειαστεί πίεση πέδησης εφαρμόζεται αυτόματα

•              Forward Collision Warning: ανιχνεύει το δρόμο εμπρός και προειδοποιεί τους οδηγούς για επικείμενη σύγκρουση.

•              Lane Departure Warning: ανιχνεύει κατά πόσον το αυτοκίνητο τείνει να βγει από τη λωρίδα που κινείται χωρίς να έχουν ενεργοποιηθεί τα φλας, και παροτρύνει τον οδηγό σε διορθωτική κίνηση

•              Road Departure Mitigation: χρησιμοποιεί δεδομένα από την κάμερα που είναι τοποθετημένη στο παρμπρίζ για να διαπιστώσει κατά πόσο το όχημα εκτρέπεται από το δρόμο.

•              Lane Keeping Assist System: βοηθά να παραμείνει το όχημα στο κέντρο της τρέχουσας λωρίδας του

•              Adaptive Cruise Control: επιτρέπει στον οδηγό να ορίσει μία επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, κάτι που επιτρέπει τη χρήση του cruise control σε συνθήκες με ελαφριά, μεταβλητή ροή κυκλοφορίας

•              Traffic Sign Recognition: ανιχνεύει και αναγνωρίζει αυτόματα τις πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και τις εμφανίζει στην οθόνη των οργάνων DII

•              Intelligent Speed Assistance: συνδυάζει το όριο ταχύτητας που έχει ορίσει ο οδηγός με το TSR για να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με το τελευταίο όριο

•              Intelligent Adaptive Cruise Control: πρωτοποριακή τεχνολογία που πρωτοεμφανίστηκε στο 2015 Honda CR-V, το i-ACC προβλέπει και αντιδρά αυτόματα όταν κάποιο όχημα κάνει ‘σφήνα’ σε αυτοκινητόδρομους πολλών λωρίδων.

•              Blind Spot Information: χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για την αυτόματη ανίχνευση και προειδοποίηση σχετικά με οχήματα που βρίσκονται στο τυφλό σημείο του οδηγού

•              Cross Traffic Monitor: χρησιμοποιεί αισθητήρες στο πίσω πλαϊνό τμήμα του οχήματος για να προειδοποιήσει τον οδηγό για τη διέλευση οχημάτων όταν κινείται με όπισθεν

•              Πίσω κάμερα πολλαπλών γωνιών: προσφέρει στον οδηγό επιλογές για πλήρη ορατότητα και επομένως ξεγνοιασιά όταν κάνει όπισθεν. Μία κανονική ορατότητα 130 μοιρών, μία ευρυγώνια 180 μοιρών και μία πανοραμική απεικόνιση.Επίσης στάνταρ προσφέρεται στο Vehicle Stability Assist (VSA) με έλεγχο πρόσφυσης που αυξάνει τις δυνατότητες ελέγχου κατά τη επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο, αλλά και το Indirect Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) – έμμεσο σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών.

Βαγγέλης Γκούμας

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top