Ειρήνη: Η πρώτη ανάρτηση μετά την αποχώρηση από το GNTM 3!

Η αλλαγή που έκανε στο προφίλ της στο Instagram

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Δείτε το βίντεο από την αποχώρηση της Ειρήνης

Το «ταξίδι» της Ειρήνης Μητράκου στο GNTM 3 έφτασε στο τέλος του, μιας και ήταν η παίκτρια που αποχώρησε.

GNTM 3: Ειρήνη ή Λία… ποια από τις δύο αποχώρησε;

Η Ειρήνη μαζί με τη Λία είχαν τη χειρότερη λήψη στη χθεσινή δοκιμασία του λούνα παρκ με αποτέλεσμα να είναι οι δύο προτεινόμενες προς αποχώρηση.

Ειρήνη Μητράκου

Η Λία «σώθηκε» στο παρά πέντε και η Ειρήνη επέστρεψε στο σπίτι της. Το νεαρό μοντέλο λίγες ώρες μετά την αποχώρηση από τον διαγωνισμό ομορφιάς έκανε και την πρώτη της ανάρτηση στο Instagram προκαλώντας μας έκπληξη.

Ο λόγος; Διέγραψε όλες τις παλαιότερες φωτογραφίες της από τα social media και κάτω από το post με το νέο της look έγραψε: «Let’s begin»!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Let’s begin!

A post shared by Ειρήνη Μητράκου (@eirinimitrakou) on

Δείτε όλα τα επεισόδια του GNTM 3

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top