Καίμε το λίπος που βάλαμε τον χειμώνα σε 8 λεπτά!

Tips από τον personal & weight trainer Δημήτρη Ορφανάκο

Ένας από τους πιο επιθυμητούς στόχους, για την πλειονότητα από εμάς, είναι το γερό, γραμμωμένο και υγιές σώμα. Η άνοιξη είναι προ των πυλών και ο Δημήτρης Ορφανάκος, personal & weight trainer, προτείνει και παρουσιάζει σε όλους τους αναγνώστες του Star.gr, ένα κυκλικό, αποτελεσματικό πρόγραμμα 8 λεπτών, για όλο το σώμα, που επικεντρώνεται στην καύση λίπους.

Κίνητρο και άσκηση: Δύο έννοιες αλληλένδετες!

Όπως επισημαίνει ο κ. Ορφανάκος, για την αποτελεσματική καύση λίπους, φυσικά παίζει ρόλο η τωρινή φυσική μας κατάσταση, καθώς και η διατροφή που ακολουθούμε. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι, για να μειώσετε το σωματικό σας λίπος χρειάζεστε έναν συνδυασμό γυμναστικής που θα διατηρήσει ή θα αυξήσει το μυϊκό ιστό και ένα είδος γυμναστικής που θα κινητοποιήσει τα λίπη για την παραγωγή ενέργειας.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jo Orfanakos (@jo__orf)

 

Δημήτρης Ορφανάκος: «Δώσε χρόνο στο σώμα σου και αγάπησέ το»

Για τις ασκήσεις που προτείνει σήμερα ο Δημήτρης Ορφανάκος, δεν απαιτείται κάποιος ιδιαίτερος εξοπλισμός και είναι ένα προπονητικό πρόγραμμα που μπορείτε να ακολουθείτε από το σπίτι σας, όταν δεν έχετε τη δυνατότητα να βγείτε έξω για τρέξιμο.

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Εκτόνωση, ανέβασμα της ψυχολογίας, βελτίωση της διάθεσης και της φυσικής μας κατάστασης: Αυτά είναι τα μικρά θαύματα της γυμναστικής!

Καλή σας προπόνηση, λοιπόν!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jo Orfanakos (@jo__orf)

 

Διαβάστε όλες τις lifestyle ειδήσεις

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top