Παιδί: Τι πρέπει να περιέχει το πρωινό του

Δεν είναι τυχαία το βασικότερο γεύμα της ημέρας

πρωινό γεύμα για τα παιδιά

Έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβανία και μελέτησαν την επίδραση του πρωινού στα παιδιά, κατέληξαν ότι το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και ειδικά για τα παιδιά.

Η συγκεκριμένη έρευνα περιέλαβε 40 παιδιά 8-10 ετών τα οποία κατανάλωναν ένα από τα τρία προτεινόμενα πρωινά 350 θερμίδων (αυγά, βρώμη ή δημητριακά) και στη συνέχεια έπαιζαν παιχνίδια. Ακολούθως τα παιδιά έτρωγαν μεσημεριανό γεύμα, μια φορά την εβδομάδα για 3 συνεχείς εβδομάδες.

Οι πράξεις που τσακίζουν την αυτοεκτίμηση των παιδιών

Κάθε παιδί έπρεπε να φάει όλο το πρωινό του γεύμα αλλά εάν δεν ήθελε μπορούσε να αφήσει την ποσότητα που δεν ήθελε. Κατά τη διάρκεια του πρωινού τα παιδιά απαντούσαν σε ερωτήσεις όπως πόσο πεινάς; και πόση φαγητό νομίζεις ότι θα μπορούσε να φας τώρα; Οι ερευνητές κρατούσαν ημερολόγιο σχετικά με το τι έτρωγαν τα παιδιά την υπόλοιπη ημέρα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, μετά την κατανάλωση αυγών στο πρωινό (αυγά, τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, ροδάκινα και γάλα 1%) τα παιδιά έφαγαν 70 θερμίδες λιγότερες στο μεσημεριανό. Η μείωση των 70 θερμίδων στο ένα γεύμα ισοδυναμεί περίπου με 4% των καθημερινών αναγκών ενός παιδιού σε θερμίδες.

Πόσο σημαντική είναι η εκπαίδευση και η σχέση σκύλου και κηδεμόνα;

Το συμπέρασμα της έρευνας ήταν ότι το πρωινό που είναι υψηλό σε πρωτεΐνες, όπως τα αυγά, κρατά τα παιδιά χορτάτα για μεγαλύτερο διάστημα σε σχέση με τα δημητριακά ή τη βρώμη, οδηγώντας τα να τρώνε λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό γεύμα.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:mylife.com.cy 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top