Τι καταστρέφει τον μεταβολισμό σου; Δες τους πιθανότερους «ενόχους»

Ανακάλυψέ τους και θα δεις διαφορά

μεζούρα

Ο μεταβολισμός δεν ελέγχεται μόνο από τη διατροφή και τη συχνότητα της προπόνησης που κάνεις. Δες τους πιθανούς «ενόχους» που ίσως τον εμποδίζουν να δουλεύει όπως θα έπρεπε.

Κάθεσαι πολύ

Μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που κάθονταν 3 ώρες κάθε μέρα, είχαν 74% περισσότερες πιθανότητες να έχουν πρόβλημα στον μεταβολισμό τους σε σχέση με εκείνους που κάθονταν λιγότερο από 2 ώρες, καθώς οι μύες τους δε χρειάζεται να δουλεύουν πολύ, άρα καίγεται λιγότερο λίπος!

Δεν πλένεις τα χέρια σου

Ναι, καλά διάβασες. Ερευνητές στο Pennington Biomedical Research Center ανακάλυψαν έναν συσχετισμό σε έναν κοινό αναπνευστικό ιό και στην… παχυσαρκία! Όπως φάνηκε ο συγκεκριμένος ιός μετέτρεπε τα βλαστοκύτταρα σε λιποκύτταρα. Αν θέλεις να μειώσεις αυτό το ρίσκο, κάνε το πιο απλό: πλένε συχνά τα χέρια σου.

Τα φαγητά που τρως δεν είναι αρκετά spicy

Έρευνα στην επιθεώρηση Appetite, έδειξε πως όταν οι συμμετέχοντες πρόσθεσαν καυτερή σάλτσα με τσίλι στο βραδινό τους, χόρτασαν γρηγορότερα και έφαγαν 30% λιγότερο σε σχέση με το αν προτιμούσαν ένα λιγότερο καυτερό γεύμα.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top