Δίαιτα 5:2: Πώς γίνεται και ποια είναι τα οφέλη της

Δεν παίζει ρόλο το τι τρως

δίαιτα 5:2

Οι περισσότερες γυναίκες αν όχι όλες δίνουν μάχη με τη ζυγαριά, ωστόσο είναι δύσκολο να στερούνται φαγητά που τους αρέσουν και να μετρούν κάθε μέρα τις θερμίδες. Αυτό φαίνεται να σκέφτηκε ο δημοσιογράφος και Βρετανός γιατρός, Michael Mosley και επινόησε τη δίαιτα 5:2.

Σου αρέσουν οι αλμυρές πίτες; Κάντες πιο light!

Όπως το λέει άλλωστε και το όνομά της στη δίαιτα αυτή όποιος την ακολουθήσει μπορεί να τρώει ό, τι θέλει 2 μέρες της εβδομάδας ενώ τις υπόλοιπες πέντε τα γεύματά του δε θα πρέπει να ξεπερνούν τις 500 θερμίδες στις γυναίκες και τις 600 στους άντρες.

Δίαιτα της ινσουλίνης: Μπορείς να φας μπέικον, τυριά και τηγανιτά αυγά

Τα οφέλη αυτή της δίαιτας σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει είναι πως δε στερούμαστε κάθε μέρα παχυντικές τροφές που μας αρέσουν και έτσι δεν πέφτουμε σε διατροφικές ατασθαλίες τις άλλες πέντε μέρες της νηστείας. 

Για να έχει καλύτερα αποτελέσματα η δίαιτα 5:2 καλύτερο είναι να συνδυάζεται με άσκηση.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top