Tρία λάθη που όλοι κάνουμε και δεν μπορούμε να αδυνατίσουμε

Γιατί δεν «ξεκολλάει» η ζυγαριά

τα λάθη στη δίαιτα

Πολλές γυναίκες, αν όχι οι περισσότερες, έχουν το άγχος είτε να χάσουν τα περιττά τους κιλά, είτε -όσες δεν έχουν- να μην τα... πάρουν. Ωστόσο, πολλές είναι εκείνες που όση δίαιτα και να κάνουν, δε βλέπουν διαφορά στη ζυγαριά και τα ρούχα τους.

Και είναι λογικό, αφού στην απώλεια των κιλών παίζει ρόλο και ο μεταβολισμός, καθώς και άλλοι παράγοντες.

Αυτά, λοιπόν, είναι κάποια από τα λάθη που μπορεί να κάνουμε και να μη χάνουμε κιλά.

Το λάθος…πρωινό

Σίγουρα θα έχετε ακούσει πως το πρωινό αποτελεί  βασικό γεύμα της ημέρας. Αυτός είναι και ο λόγος που θα πρέπει να επιλέξουμε ένα πλήρες γεύμα και σε καμία περίπτωση χυμό. Μπορεί να νομίζουμε πως ένα ποτήρι με χυμό θα μας απαλλάξει από περιττές θερμίδες, ωστόσο κάνει τον οργανισμό μας να παράγει περισσότερη ινσουλίνη, με αποτέλεσμα μέσα στη διάρκεια της μέρας να νιώθουμε πεινασμένοι.

Tρεις τροφές που πρέπει να αποφύγεις με το «καλημέρα»

Δεν τρώτε τίποτα

Πολλές φορές έχουμε ακούσει κάποιες γυναίκες να λένε πως «δεν έφαγαν τίποτα όλη την ημέρα», προκειμένου να χάσουν βάρος. Αυτό είναι άλλο ένα λάθος που μπλοκάρει την προσπάθειά μας. Συνήθως το λάθος που κάνουμε είναι να είμαστε νηστικές όλη τη μέρα και το βράδυ να πέφτουμε με τα μούτρα στο φαγητό.

5 υγιεινά, νόστιμα και δροσερά snacks για το πρωινό σου

Ανεπαρκής ύπνος

Κι όμως, αν δεν κοιμόμαστε τουλάχιστον ένα οκτάωρο την ημέρα κινδυνεύουμε να… παχύνουμε. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ορμόνες που ρυθμίζουν την όρεξη και τον κορεσμό επηρεάζονται από την κούραση και την έλλειψη επαρκούς ύπνου.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top