Τι να τρως για να μειώσεις το άγχος σου

Μια νέα έρευνα σε στέλνει asap στο σούπερ μάρκετ.

Προβιοτικά

Το ότι η διατροφή παίζει τεράστιο ρόλο στο θέμα διαχείρισης του άγχους είναι πλέον δεδομένο. Πολλές φορές φαγητά που τρώμε μπορεί να αυξήσουν κατακόρυφα το στρες ή αντιθέτως να το καταστείλουν.

Οι ερευνητές ασχολούνται κατά κόρον με τέτοιου είδους θέματα προσπαθώντας να εντοπίσουν ποια είδη τροφής είναι ικανά να μας βοηθήσουν να είμαστε λιγότερο αγχωμένες.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Μιζούρι και δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Scientific Reports, τα κοινά προβιοτικά μπορούν να γίνουν σύμμαχός μας στον καθημερινό αγώνα μας με το στρες. 

Τι είναι τα προβιοτικά; Πρόκειται για ειδικούς ζωντανούς μικροοργανισμούς που μοιάζουν με τους μικροοργανισμούς στην εντερική μας χλωρίδα. 

Και τώρα θα αναρωτηθείς: Τι σχέση μπορεί να έχει η εντερική χλωρίδα με το δικό μου άγχος; 
Κι όμως οι ειδικοί έχουν αποδείξει ότι είναι άμεση η σχέση αυτών των δύο. 

Την επόμενη φορά που θα δεις στο ψυγείο του σούπερ μάρκετ γιαούρτι με προβιοτικά, κάνε τον κόπο να το πάρεις. Κάνε κάτι καλό στον εαυτό σου. 

Συντάκτης:Aλεξάνδρα Παπαδάκη 

Πηγή:allyou.gr

Ακολουθήστε μας:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε
τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top