Θεσσαλονίκη: Νεκρή γυναίκα μέσα στο σπίτι της -Ερευνώνται όλα τα ενδεχόμενα

Τη βρήκαν άτομα του οικογενειακού της περιβάλλοντος

Θεσσαλονίκη: Νεκρή Γυναίκα Μέσα Στο Σπίτι Της

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τις ακριβείς συνθήκες υπό τις οποίες έχασε τη ζωή της μία 89χρονη, στο χωριό Κερασιά του δήμου Θερμαϊκού Θεσσαλονίκης, ερευνά η ΕΛ.ΑΣ, χωρίς να αποκλείεται προς το παρόν κανένα ενδεχόμενο.

Όπως έγινε γνωστό, την ηλικιωμένη εντόπισαν νεκρή, χθες το βράδυ, στο σπίτι της, άτομα του οικογενειακού της περιβάλλοντος. Από τα πρώτα ιατροδικαστικά ευρήματα δε φαίνεται να προκύπτει ξεκάθαρη αιτία θανάτου. Σύμφωνα με πηγές της αστυνομίας, το σπίτι της βρέθηκε αναστατωμένο. 

Η υπόθεση ερευνάται από το Τμήμα Εγκλημάτων Κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top