Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε η Βουλή των Ελλήνων

Μια συμβολική πρωτοβουλία για την καταδίκη της ρωσικής εισβολής

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Τι λένε Ουκρανοί που ζουν στη χώρα μας/ Κεντρικό δελτίο ειδήσεων Star (26/2/22)

Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε απόψε η πρόσοψη του Μεγάρου της Βουλής των Ελλήνων, πάνω από το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη έως τα μεσάνυχτα.

Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε η Βουλή των Ελλήνων
 
Με τη συμβολική αυτή πρωτοβουλία εκφράζεται τόσο η καταδίκη της ρωσικής στρατιωτικής εισβολής σε μια ανεξάρτητη και κυρίαρχη χώρα, μέλος του ΟΗΕ, όσο και η αμέριστη συμπαράστασή μας στον δεινά δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό.

Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε η Βουλή των Ελλήνων

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top