Αυτά είναι τα πιο επικά πανδημικά ονόματα μαγαζιών

Η φάση είναι ρακόμελα στο «Μπόλι»

μπαρ

Θα είναι σαν lockdown, αλλά δε θα είναι. Βασικά για τους εργαζόμενους στην εστίαση και τον πολιτισμό τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της διασποράς της μετάλλαξης Όμικρον θυμίζουν κανονικό lockdown: περιορισμός στο ωράριο λειτουργίας και απαγόρευση μουσικής σε οποιαδήποτε μορφή (ζωντανή ή ηχογραφημένη) και ένταση. 

Οκ, τα πράγματα είναι σοβαρά όχι γιατί η μετάλλαξη προκαλεί (ακόμα τουλάχιστον) βαριά νόσηση, αλλά κυρίως γιατί ζούμε σε μια χώρα που πολλά πράγματα συμβαίνουν κατά τύχη και κυρίως το ΕΣΥ έχει αφεθεί εδώ και χρόνια στην τύχη του.

Μπορεί η Ζωή να σου έχει πει υπέροχες σειρές για να περάσεις τον χρόνο στο σπίτι, αλλά όσο καλό και να είναι το binge watching, θέλουμε λίγο να κάνουμε και τις βόλτες μας. Να βγούμε για ένα καφέ, για μια μπύρα, για ένα φαγητό. Χωρίς μουσική. Χωρίς δεν θα τα χαλάσουμε εκεί.

Αν είσαι επιχειρηματίας σωστός, αν είσαι μεγαλωμένος στα γόνατα του Bezos και του Musk, ξέρεις ότι ακόμα και η πανδημία είναι μια ευκαιρία για να βγάλεις λεφτά. Έχεις, μάλιστα, και το παράδειγμα μπροστά σου για να το ακολουθήσεις. Θυμάσαι τότε, στις τέλη 90s με 00s, όταν κάθε ελληνάδικο είχε όνομα που ήταν εμπνευσμένο από την επικαιρότητα της εποχής; «Χρηματιστήριο», «Επιτόκιο», «Hackers», «Μήνυμα» κ.α.; Ναι, τις θυμάσαι.

Μόλις λοιπόν διανύσουμε το τελευταίο, τελευταίο, τελευταίο μίλι, μόλις κηρύξουμε για μία ακόμα χρονιά το τέλος της πανδημίας, τότε θα είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε μια πλειάδα καταστημάτων που το όνομά τους είναι εμπνευσμένο από την καραντίνα.

Το κλείνεις τώρα, θησαυρίζεις αύριο και πίνεις στην υγειά μας που σου ανοίξαμε τα μάτια.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο provocateur.gr
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top