Ιωάννινα: Στο νοσοκομείο με κορωνοϊό βρέφος 10 ημερών

Όλη η οικογένεια θετική - Η μητέρα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Φιλιατών

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Ρεπορτάζ από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star για το βρέφος 20 ημερών που χρειάστηκε να διασωληνωθεί στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» - 22/2/21

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων μεταφέρθηκε βρέφος 10 ημερών, που διαγνώσθηκε θετικό στον κορωνοϊό.

Κορωνοϊός: Βρέφος 20 ημερών νοσηλεύεται διασωληνωμένο σε ΜΕΘ

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, το βρέφος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Φιλιατών, ωστόσο η κατάσταση της υγείας του ήταν τέτοια που κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του στα Ιωάννινα.

Μωρό 9 μηνών θετικό στον κορωνοϊό - Νοσηλεύεται σε ειδική μονάδα στο Ρίο

Θετική στον κορωνοϊό είναι ολόκληρη η οικογένεια, με τη μητέρα του βρέφους να νοσηλεύεται από την Παρασκευή στο νοσοκομείο Φιλιατών με πολύ χαμηλό κορεσμό οξυγόνου. Ο πατέρας και το άλλο παιδί της οικογένειας βρίσκονται σε  κατ’ οίκον περιορισμό.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top