Προσήχθησαν 65 άτομα που έκαναν έφοδο στο υπουργείο Υγείας

Πρόκειται για αλληλέγγυους στον Δημήτρη Κουφοντίνα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ομάδα 65 ατόμων περίπου συγκεντρώθηκε το πρωί έξω από το υπουργείο Υγείας, πετώντας τρικάκια και ανοίγοντας πανό υπέρ του Δημήτρη Κουφοντίνα. 

Οι συγκεντρωμένοι στη συνέχεια εισέβαλαν στην είσοδο του υπουργείου.

Προσήχθησαν 65 άτομα που έκαναν έφοδο στο υπουργείο Υγείας

Οι προσαχθέντες μετά την έφοδο στο υπουργείο Υγείας - Eurokinisii

Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και προσήγαγαν τους συμμετέχοντες στην παρέμβαση. 

Υπενθυμίζεται ότι ο Δημήτρης Κουφοντίνας εισήχθη για νοσηλεία στο νοσοκομείο της Λαμίας στις 25 Ιανουαρίου, και ενώ είχε ξεκινήσει απεργία πείνας στις 8 του ίδιου μήνα. Πλέον νοσηλεύεται στην εντατική.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top