Κορωνοϊός: Καλόγριες στην Κεφαλονιά θετικές στον ιό

Βρίσκονται σε καραντίνα

μοναστήρι

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Οχτώ καλόγριες της Ιεράς Μονής του Αγίου Γερασίμου βρέθηκαν θετικές στον κορωνοϊό.

Κορωνοϊός: 3.227 κρούσματα, 59 νεκροί και 499 διασωληνωμένοι

Προς το παρόν δεν παρουσιάζουν συμπτώματα, παραμένουν σε καραντίνα και δεν έχει χρειαστεί να νοσηλευτεί κάποια εξ´αυτών.

Ο Μητροπολίτης Κεφαλληνίας κ. Δημήτριος ανακοίνωσε ότι η Ἱ. Μoνή Ἁγ. Γερασίμου Ὁμαλών μπαίνει σε καραντίνα, μετά τα οχτώ θετικά κρούσματα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top