Εκπαιδευτικοί: Ανήγγειλαν κινητοποίηση για την Τετάρτη 13 Μαΐου

Διαμαρτύρονται για το νομοσχέδιο που επιφέρει αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες

εκπαιδευτικό συλλαλητήριο

Στο χορό των κινητοποιήσεων μπαίνουν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες την ερχόμενη Τετάρτη, 13 Μαΐου.
Διαμαρτύρονται κατά του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, που επιφέρει αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.

Επιστρέφουν στα θρανία με μάσκες και θερμομέτρηση οι μαθητές της Γ' Λυκείου

«Υπερασπιζόμαστε τη Δημοκρατία, το δημόσιο σχολείο, τους εκπαιδευτικούς και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας», είναι το κεντρικό μήνυμα της ΔΟΕ, της ΟΛΜΕ και της ΟΙΕΛΕ, που καλούν δασκάλους και καθηγητές στα Προπύλαια.

Χαρακτηρίζουν «νεοφιλελεύθερο και αντιεκπαιδευτικό» το περιεχόμενο των διατάξεων του νομοσχεδίου και παράλληλα εκφράζουν την αντίθεσή τους στην ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων από τις τάξεις, όταν θα απουσιάζουν μαθητές λόγω υγείας.

«Τόσο το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, όσο και η τροπολογία αποτελούν, εκ μέρους της κυβέρνησης, προσπάθεια εκμετάλλευσης της κρίσης της πανδημίας με επιδίωξη να συνεχιστούν οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών κατακτήσεων των εκπαιδευτικών», αναφέρουν στην κοινή τους ανακοίνωση οι ομοσπονδίες.

Θεσσαλονίκη: Συγκεντρώσεις μαθητών για λήψη μέτρων στα σχολεία

Τάσσονται μεταξύ άλλων, κατά της αύξησης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, των συγχωνεύσεων, καταργήσεων, κατηγοριοποιήσεων σχολικών μονάδων, καθώς και της αξιολόγησης. Επίσης, επισημαίνουν ότι οι αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα δεν έχουν σχέση με την ολόπλευρη μόρφωση και τις κοινωνικές ανάγκες.

«Δε θα επιτρέψουμε την, ενάντια σε κάθε επιστημονικό δεδομένο, σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου. Δε θα ανεχτούμε και θα ακυρώσουμε στην πράξη την προσπάθεια δημιουργίας οργουελικού περιβάλλοντος στα σχολεία μας και μετατροπής της σχολικής τάξης σε τηλεοπτικό στούντιο», καταλήγουν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top