Διαρρήκτες άρπαξαν ολόκληρο χρηματοκιβώτιο από τα ΚΤΕΛ

Αστυνομικοί αναζητούν στοιχεία για τον εντοπισμό τους

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Διαρρήκτες κατάφεραν να αρπάζουν ολόκληρο χρηματοκιβώτιο από τα κτελ Κηφισού. 

Οι κακοποιοί όπως διαπίστωσαν οι αστυνομικοί κατάφεραν να τρυπώνουν στα κεντρικά  γραφεία, αφού παραβίασαν την υαλόπορτα. Όπως ανέφερε η Κατερίνα Μαστραντωνάκη στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του Star μπήκαν μέσα στο κτίριο και προσέγγισαν το σημείο όπου βρίσκεται το χρηματοκιβώτιο. 

Διέρρηξαν τις εγκαταστάσεις της ΕΜΑΚ και έφυγαν με εξοπλισμό

Δεν το παραβίασαν εκεί αλλά το πήραν ολόκληρο και εξαφανίσθηκαν. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το ποσό το οποίο περιείχε το χρηματοκιβώτιο. Αστυνομικοί αναζητούν  στοιχεία για τον εντοπισμό των δραστών και από κάμερες ασφαλείας. 

Δείτε ολόκληρο το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ 


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top