Φωτιά στην Ερμού τα ξημερώματα

Παραμένει κλειστή η οδός

Πυρκαγιά πυριοσβέστες

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Πυρκαγιά εκδηλώθηκε τα ξημερώματα σε κεντρικό σημείο της Αθήνας και συγκεκριμένα σε κτίριο στη συμβολή των οδών Ερμού και Πιττακή. 

Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν 20 πυροσβέστες με 8 οχήματα.

 

Η φωτιά τέθηκε υπό μερικό έλεγχο πριν 1.30 ώρα περίπου και δεν απειλούνται πλέον από ενδεχόμενη επέκτασή της γειτονικά κτίρια. 

Η  οδός Ερμού παραμένει κλειστή πάντως μέχρι αυτή την ώρα

(φωτογραφία αρχείου)  

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top