Eπιθέσεις μολότοφ κατά διμοιρίας των ΜΑΤ στα Εξάρχεια

Η ένταση κράτησε περίπου μία ώρα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Επιθέσεις με βόμβες μολότοφ κατά δυνάμεων της αστυνομίας εξαπέλυσαν,τα ξημερώματα, ομάδες κουκουλοφόρων, στην οδό Τοσίτσα στα Εξάρχεια.

Όπως μετέδωσε στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων ο δημοσιογράφος του Star, Παναγιώτης Μπούσιος, από τις 12 και μισή μέχρι της 2 παρά, η ομάδα των νεαρών πετούσε μολότοφ στους αστυνομικούς. Η ένταση κράτησε περίπου μία ώρα και ευτυχώς δεν είχαμε τραυματισμούς.

Πηγή: Μεσημβρινό Δελτίο Ειδήσεων Star
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top