Προσοχή: Τέθηκαν εκτός λειτουργίας αρκετοί σταθμοί του Μετρό!

Διαβάστε σε ποια γραμμή και για ποιο λόγο

Τέθηκαν εκτός λειτουργίας αρκετοί σταθμοί του Μετρό!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε σήμερα το βράδυ τους επιβάτες του Μετρό, καθώς από τις 9 μ.μ. τέθηκε εκτός  λειτουργίας  μεγάλο μέρος της  γραμμής 3!  

Τα δρομολόγια των συρμών προς και από τους σταθμούς «Μοναστηράκι», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός», «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι» και «Πανόρμου» έχουν διακοπεί, λόγω προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης σύμφωνα με πληροφορίες, που αν είναι άγνωστο προς το παρόν αν και πότε θα επιδιορθωθεί.       

Τα δρομολόγια εκτελούνται αυτή την ώρα από Αγία Μαρίνα μέχρι  Κεραμικό και από Κατεχάκη μέχρι  Αεροδρόμιο, όπως και αντίστροφα.

Κανονικά εκτελούνται τα δρομολόγια  στη Γραμμή 2 του Μετρό και στο δίκτυο  του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top