ΠΡΟΣΟΧΗ! Κλειστή για τρεις μήνες η γραμμή του τραμ από Σύνταγμα έως Λεωφ. Βουλιαγμένης

Λόγω εργασιών αναβάθμισης

Κλειστή για τρεις μήνες η γραμμή του τραμ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ταλαιπωρία περιμένει από την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου τους επιβάτες του τραμ και για τους επόμενους τρεις μήνες, καθώς θα διακοπεί η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα Σύνταγμα – Λεωφ. Βουλιαγμένης.

Το συγκεκριμένο τμήμα θα παραμείνει κλειστό έως 10 Μαρτίου 2018 όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ για να γίνουν εργασίες αναβάθμισης της αποβάθρας στη στάση «Σύνταγμα» του τραμ.

Το διάστημα αυτό το τραμ θα τερματίζει στη στάση «Λεωφ. Βουλιαγμένης» και οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν από τις υπάρχουσες λεωφοριακές γραμμές και από τη γραμμή 2 του Μετρό. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top