Το Star στο Παίδων- Εκτός κινδύνου το μωρό που κατάπιε ναρκωτικό χάπι στη Λαμία

Η ιστορία θα έχει αίσιο τέλος

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εκτός κινδύνου νοσηλεύεται το μωρό που είχε καταπιεί το ναρκωτικό χάπι της ουσίας «Βουλμπεγκάλ», στη Λαμία. Όπως σας έχει ενημερώσει το star.gr, αποκαλύφθηκε ότι το χάπι του το είχε δώσει ο σύντροφος της μητέρας του.

Το αγοράκι ευτυχώς έχει διαφύγει τον κίνδυνο.

Νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παίδων, στη Β’ Παιδιατρική Κλινική, σε πολύ καλή κατάσταση.

Οι γιατροί έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να καταφέρουν να του σώσουν τη ζωή.

Στο πλευρό του μωρού βρίσκονται από την πρώτη στιγμή οι συγγενείς του.

Η υγεία του πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο κι όλα δείχνουν ότι η ιστορία θα έχει αίσιο τέλος!

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top