Στην αντεπίθεση το Νοσοκομείο Ρόδου! Κάνει αγωγή εναντίον Βρετανού τουρίστα για συκοφαντική δυσφήμιση

Ζητά αποζημίωση 250.000 ευρώ

Αγωγή του νοσοκομείου Ρόδου σε Βρετανό τουρίστα

Αγωγή και μήνυση εναντίον του ζευγαριού των Βρετανών που σε συνεντεύξεις τους σε βρετανικά ΜΜΕ καταφέρθηκαν εναντίον του Νοσοκομείου Ρόδου θα καταθέσει η διοίκηση του νοσοκομείου.

Διαβάστε επίσης: Τουρίστας στη Ρόδο καταγγέλλει τις συνθήκες νοσηλείας του στο νοσοκομείο του νησιού-«Δεν μου αλλάζουν τα σεντόνια»

Συγκεκριμένα, η διοικήτρια του νοσοκομείου Α. Χατζηστρατή ανέθεσε σε δικηγόρο τη σύνταξη και κατάθεση αγωγής αποζημίωσης έως του ποσού των 250.000 ευρώ, αλλά και μήνυσης σε βάρος των δύο Βρετανών για αποκατάσταση ηθικής βλάβης και κάθε άλλης ζημίας, λόγω προσβολής προσωπικότητας από συκοφαντικής δυσφήμιση που τελέστηκε σε βάρος του νοσοκομείου.

Υπενθυμίζεται ότι ο 60χρονος τουρίστας είχε καταγγείλει σε βρετανικά ΜΜΕ τον… Γολγοθά, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, που έζησε στο νοσοκομείο Ρόδου όταν νοσηλεύτηκε εκεί με κάταγμα στην πλάτη.

«Τον έχουν αφήσει να κείτεται πάνω στα ούρα του για 5 μέρες», φέρεται να είχε δηλώσει η σύζυγος του, υποστηρίζοντας ότι μία φίλη τους χρειάστηκε να του αλλάξει τη σακούλα στον καθετήρα».

«Οι συνθήκες στο νοσοκομείο είναι τρομακτικές. Δεν αλλάζουν τα σεντόνια στα κρεβάτια, τον άφησαν ξαπλωμένο πάνω στα ούρα του για 5 ολόκληρες μέρες. Ο φίλος μου και εγώ πρέπει να τον φροντίζουμε 24 ώρες το 24ωρο γιατί δεν υπάρχει νοσοκόμα. Δεν υπάρχει κανείς εδώ και ο καθετήρας του έφυγε ένα βράδυ. Ευτυχώς, η φίλη μας είναι νοσηλεύτρια και του άλλαξε τη σακούλα του καθετήρα», φέρεται να είχε δηλώσει σε βρετανικά ΜΜΕ η σύζυγος του τραυματία, όπως επίσης ότι δεν του είχαν δώσει ούτε νερό, ούτε φαγητό.

Φυσικά η διοίκηση του νοσοκομείου διέψευσε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τους ισχυρισμούς του ζευγαριού των Βρετανών, τονίζοντας ότι το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού, ο οποίος βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθ’ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του.

«Το διαιτολόγιό του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού και ασφαλώς δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς. Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής, που επικαλείται στις δηλώσεις του ο ασθενής, παρόλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα», ανέφερε ανακοίνωση του νοσοκομείου.

Μετά από την εξέλιξη αυτή, η φίλη του ζευγαριού που το βοηθούσε κατά τη διάρκεια νοσηλείας του τουρίστα στο νοσοκομείο προσπαθεί να τα μπαλώσει, υποστηρίζοντας ότι η ιστορία παραποιήθηκε από τα βρετανικά ΜΜΕ.

«Το μόνο που είπε ήταν ότι στην Ελλάδα τα νοσοκομεία είναι διαφορετικά από την Αγγλία και συγκεκριμένα ότι οι ελληνικές οικογένειες ενδιαφερόντο για τους ασθενείς και δεν ήταν πολύ το νοσηλευτικό προσωπικό. Ούτε εγώ, ούτε το ζευγάρι των Βρετανών είπαμε κάτι κακό στα αγγλικά ΜΜΕ για το Νοσοκομείο της Ρόδου», αναφέρει σε επιστολή της. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top