Χτύπησαν ΞΑΝΑ οι ληστές των χρηματοκιβωτίων! Έβαλαν στο μάτι εταιρεία στον Ασπρόπυργο

Έξι άτομα μπούκαραν με μαχαίρια

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στο μάτι έχει βάλει εταιρείες στον Ασπρόπυργο μια σπείρα ληστών που μπουκάρει και φεύγει παίρνοντας μαζί τα χρηματοκιβώτια.

Έτσι, τα ξημερώματα της Πέμπτη έξι άτομα εισέβαλαν στα γραφεία εταιρείας υγραερίου που βρίσκονται στο 16ο χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου και με την απειλή όπλων και μαχαιριών ακινητοποίησαν τους δύο φύλακες.

Στη συνέχεια μπήκαν στα γραφεία, σήκωσαν το χρηματοκιβώτιο και έφυγαν κλέβοντας και το αυτοκίνητο του ενός φύλακα.

Το ΙΧ βρέθηκε λίγο αργότερα εγκαταλελειμμένο στον Μόρνο Ασπροπύργου. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top