Στο σκοτάδι Άνδρος, Τήνος και Μύκονος-ΑΝΑΣΤΑΤΟΙ οι κάτοικοι

Τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ προσπαθούν να αποκαταστήσουν τη βλάβη εντός των αμέσως επομένων ωρών

Στο σκοτάδι Άνδρος, Τήνος και Μύκονος

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Χωρίς ηλεκτροδότηση παραμένουν από τις 5 το απόγευμα οι κάτοικοι της Άνδρου, της Τήνου, και ενός τμήματος της Μυκόνου, λόγω βλάβης στον σταθμό της ΔΕΗ στην Κάρυστο, εξαιτίας της κακοκαιρίας.

Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη για χιλιάδες κατοίκους, καθώς η ηλεκτροδότηση γίνεται με γεννήτριες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συνεχής ροή. 

Είναι άγνωστο, προς το παρόν, πότε θα επανέλθει η ηλεκτροδότηση, καθώς τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορούν να προσεγγίσουν το σταθμό της Καρύστου. 


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top