Είναι γνωστό πως το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ο αγώνας χωρίς προγνωστικά εκεί όπου το απρόοπτο παραμονεύει σε κάθε στροφή. Και φέτος, αυτό επιβεβαιώθηκε με το παραπάνω - πριν καν ξεκινήσουν οι ειδικές διαδρομές.
Παρά την καθυστερημένη άφιξη των αγωνιστικών αυτοκινήτων λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης στην είσοδο της Αθήνας, χιλιάδες θεατές περίμεναν υπομονετικά και φρόντισαν να ανεβάσουν τον υδράργυρο ακόμα περισσότερο. Δημιούργησαν εικόνες που μένουν χαραγμένες στη μνήμη και ταξιδεύουν την Ελλάδα σε κάθε γωνιά του κόσμου.
Για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε σε απλούς πολίτες, θεατές, αγωνιζόμενους, και όλους τους εμπλεκόμενους, οφείλεται μια συγγνώμη. Η αφοσίωση, η υπομονή και η στήριξή τους –παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες– επιβεβαιώνουν πως το Ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι απλώς ένας αγώνας, αλλά ένα ζωντανό κομμάτι του ελληνικού καλοκαιριού.
Στο συλλογικό ασυνείδητο των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το Ράλλυ Ακρόπολις είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη φετινή ημερομηνία διεξαγωγής του και τις υψηλές θερμοκρασίες. Επιστρέφοντας σε θερινό… ωράριο για πρώτη φορά από το 2013 (όταν είχε διεξαχθεί από τις 31 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου), ο αγώνας διαμορφώνει πρωτόγνωρες συνθήκες για τους περισσότερους συμμετέχοντες, εκτοξεύοντας τον δείκτη δυσκολίας και ανεβάζοντας τον πήχη του ανταγωνισμού.
Με ανθρώπους και μηχανές στα όριά τους, φέτος δεν αρκούν μόνο η ταχύτητα και η αξιοπιστία: περισσότερο από ποτέ, απαιτούνται απόλυτη συγκέντρωση και κρύο αίμα.Με τους κινητήρες να δονούν την ατμόσφαιρα, τα ελαστικά να αμφισβητούν τους νόμους της Φυσικής και τα αγωνιστικά να κινούνται με την ακρίβεια και τη χάρη χορευτών μπαλέτου, η αγωνιστική δράση του Ράλλυ Ακρόπολις 2025 ξεκίνησε εντυπωσιακά στο Ζάππειο Μέγαρο.
Συνολικά 67 πληρώματα από 31 χώρες, τέσσερις παγκόσμιοι πρωταθλητές, 12 αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1, και πλήθος αυτοκινήτων από κάθε υποστηρικτική κατηγορία του θεσμού έδωσαν το «παρών» στην Athens Super Special Stage, που διεξήχθη υπό συνθήκες καύσωνα. Η διαδρομή –χάρη στην υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και τη φιλοξενία του Δήμου Αθηναίων– επέστρεψε στο κέντρο της πρωτεύουσας για πρώτη φορά μετά το 2021.
Για την ιστορία, τον ταχύτερο χρόνο σε μια απόλυτη ισοπαλία σημείωσαν οι Sebastien Ogier (Toyota GR Yaris) και Ott Tanak (Hyundai i20 N), έχοντας για μόλις 0,9 δλ. πίσω τους τον Takamoto Katsuta με ακόμα ένα GR Yaris.Η δράση συνεχίζεται με τρεις αγωνιστικές ημέρες σε καταξιωμένες, αλλά και νέες ειδικές διαδρομές, όπως το Στείρι και το Σμόκοβο - με την τελευταία να επαναφέρει την Περιφέρεια Θεσσαλίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, έπειτα από 30 ολόκληρα χρόνια.
Η αυριανή, ουσιαστικά, είναι η πρώτη αμιγώς αγωνιστική ημέρα, με συνολικά 121,76 χιλιόμετρα σε επτά ειδικές διαδρομές. Ανάμεσά τους, μόνο η Ε.Δ. «Άγιοι Θεόδωροι» είναι επαναλαμβανόμενη, με την οποία θα ξεκινήσει το σκέλος στις 07:28. Αναμενόμενα, το «ταξίδι» των πληρωμάτων μέχρι τη Λαμία -όπου αναμένονται στις 20:43- θα είναι επίπονο, απαιτητικό και, όπως πάντα, απρόβλεπτο. Η συνέχεια προμηνύεται, σε κάθε επίπεδο, καυτή…
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.