Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Ήπια υβριδική τεχνολογία και παροιμιώδης ασφάλεια 

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Αν και η Volvo έχει δείξει ξεκάθαρα ότι στρέφεται στην αμιγώς ηλεκτροκίνηση, δεν αφήνει ανικανοποίητους αυτούς που επιζητούν την σουηδική ασφάλεια με θερμικούς κινητήρες. Η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων του ανανεωμένου Volvo XC40 T2 που αποδίδει 129 ίππους ικανοποιεί μέχρι όμως ένα σημείο.

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Για περιοσσότερη δύναμη διατίθεται η έκδοση Volvo XC40 B3  με ένα πληθωρικό κινητήρα 2.0 λίτρων και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που δίνει ακόμη καλύτερες επιδόσεις αλλά και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και μειωμένους ρύπους.  


Το Volvo XC40 B3 είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο με λιτές γραμμές που «πατάει»  πάνω στην πλατφόρμα CMA, εξελιγμένη από κοινού με την Geely, Το Volvo XC40 δέχθηκε ένα διακριτικό face lifting εξωτερικά αλλά και εσωτερικά που συνοδεύεται με αναβαθμίσεις και στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου.

Τα φωτιστικά σώματα του Volvo XC40 B3  

Η τονωτική ένεση εξωτερικά δόθηκε με τα νέα φωτιστικά σώματα μπροστά με σχήμα το σφυρί του Θωρ και στα πίσω τεχνολογίας led και με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες Η απλότητα σε όλο της το μεγαλείο.

Το πίσω μέρος του Volvo XC40 B3  

Η λιτή αλλά όμορφη σχεδιαση του αμαξώματος όχι απλά αρέσει αλλά όπως έχει αποδειχθεί αντέχει και στον χρόνο. Οι διαστάσεις είναι Μ/Π/Υ: 4.440 x 1.863 x 1.652 mm και το μεταξόνιο στα 2.702 mm.

Το εσωτερικό του Volvo XC40 B3  
Όμως και στο εσωτερικό έχουμε αναβαθμίσεις .Αρχικά πρέπει για μια ακόμη φορά να σταθούμε στην υψηλή ποιότητα κατασκευής με τα μαλακά πλαστικά και την άψογη συναρμογή και τον εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας που δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τα αδέλφια του μεγαλύτερης και ακριβότερης κατηγορίας,.

Υπάρχουν νέα γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12 ιντσών, νέοι διακόπτες αφής και θύρες Type-C -αντί των συνηθισμένων USB. Mέσω της κεντρικής οθόνης αφής 9,0 ιντσών έχεις πρόσβαση στα συστήματα ασφαλείας ,στις υπηρεσίες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αλλά και στο σύστημα του κλιματισμού.

Αναβάθμιση έχουμε και στο σύστημα infotainment στο όποίο ενσωματώνονται οι λειτουργίες για τα Google Services που παρέχουν ένα γνώριμο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και πληροφοριών.

Η κάμερα οπισθοπορεία; του νέου Volvo XC40 B3  

Σημειώστε και την ευκολία που προσφέρουν οι over-the-air ενημερώσεις, οι οποίες βελτιώνουν και την λειτουργία του infotainment προσθέτοντας έξτρα στοιχεία.

Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα κλιματισμού με έλεγχο σε πραγματικό χρόνο της ποιότητας αέρα. Το αμάξωμα με μήκος 4,425 μέτρα, πλάτος  1.863 x 1.652 mm, ύψος 1.652 μέτρα και μεταξόνιο 2,7 μέτρα σε προϊδεάζει και για τους άνετους εσωτερικούς χώρους.

Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού έχουν πολύ καλή στήριξη, διαθέτουν ηλεκτρικές ρυθμίσεις και είναι θερμαινόμενα.

 

Ο χώρος αποσκευών του Volvo XC40 B3  Για τις αποσκευές των επιβηατών υπάρχουν διαθέσιμα 443 λίτρα, τιμή η οποία φτάνει στα 1.329 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα του Volvo XC40 B3  
Στην «καρδιά» του Volvo της δοκιμής μας υπάρχει ένας δίλιτρος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας ο οποίος έχει βοήθεια από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα των 10 kW με 40 Nm ροπής. Η συνδυαστική δύναμη είναι 163 ίπποι στις 4750 – 5250 σ.α.λ. με την ροπή των 265 Nm να εμφανίζεται από 1.500-3.900 σ.α.λ.

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Το μοτέρ συνεργάζεται με ένα 7άρι διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που διαχειρίζεται ιδανικά τους 163 ίππους του υβριδικού συστήματος του Volvo XC40 B3.Ο ηλεκτροκινητήρας αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμος στην υποβοήθηση του βενζινοκινητήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές ενώ εξασφαλίζει μεγάλη οικονομία καυσίμου.

Ανάμεσα στις λειτουργίες είναι και το το coasting, ή στα ελληνικά η ελεύθερη κύλιση του αυτοκινήτου, όπου ο βενζινοκινητήρας σταματά και ξαναμπαίνει αυτόματα σε λειτουργία μόλις πατήσεις το πεντάλ γκαζιού.

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Στην πράξη την υποβοήθηση την αισθάνεσαι στο πάτημα του γκαζιού όπου η απόδοση είναι πιο άμεση ενώ και η επιτάχυνση είναι άμεση. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,6 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα .

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Στο τέλος της δοκιμής είδαμε ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει οικονομία καυσίμου καθώς η κατανάλωση με αμυντική οδήγηση δεν ξεπέρασε τα 6,5 με 7 λίτρα ανά 100 χλμ. Μειωμένες είναι και οι εκπομπές ρύπων C02: 150 γρ./χλμ.

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  
Το Volvo XC40 B3 διαθέτει σφιχτή ρύθμιση στις αναρτήσεις, επιλογή η οποία προσφέρει περιορισμένες κλίσεις στις στροφές παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος Το τιμόνι προσφέρει επαρκέστατη πληροφόρηση, αντιδρώντας  με αμεσότητα στις εντολές μας.

Επιπλέον μέσω της κεντρικής οθόνης μπορείς να αλλάξεις την αίσθηση του βάρους με ελαφρύτερη επιλογή για την κίνηση μέσα στα στενά της πόλης.  Στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει με υποδειγματική σταθερότητα και αίσθημα ασφάλειας που τονίζεται ακόμη περισσότερο από την στιβαρότητα της κατασκευής.

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Όταν υπερτιμήσεις τις οδηγικές σου ικανότητες έρχεται το πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων να διορθώσει την κατάσταση. Το όνομα  της Volvo είναι συνυφασμένο με την ασφάλεια. Μέσω της κεντρικής οθόνης  αφής 9,0 ιντσών έχεις πρόσβαση στα συστήματα ασφαλείας ,στις υπηρεσίες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αλλά και στο σύστημα του κλιματισμού.

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Υπάρχει σύστημα προστασίας από πλευρικές συγκρούσεις στα εμπρός καθίσματα (SIPS) , προστασία αυχένα και πλάτης στα εμπρός καθίσματα (WHIPS),αναγνώριση οδικής σήμανσης, ρυθμιζόμενος περιοριστής ταχύτητας και σύστημα διατήρησης λωρίδας.

H ομπρέλλα προστασίας  του αυτοκινήτου περιλαμβάνει ακόμη σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist,  την τελευταία γενιά του City Safety, με Run-off Road Protection που αποτρέπει την έξοδο από το δρόμο ή μετριάζει τις συνέπειες της.

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  

Υπάρχει το σύστημα Cross Traffic Alert και φυσικά το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα.Την ίιδια στιγμή τα φρένα αποδείχθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά.

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 B3  
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 20,5 εκατοστά. μας πρόετρεψε να βγούμε εκτός δρόμου και να κινηθούμε σε κακοτράχαλους χωματόδρομους χωρίς ιδιαίτερα  προβλήματα και σε σκληρές αμμώδεις επιφάνειες. Η έλλειψη τετρακίνησης πάντως αποτελεί απαγορετικό παράγοντα για να υπερβείς τα όρια.  
Volvo XC40 B3 για ήπια υβριδική δύναμη, με παροιμιώδη ασφάλεια, πλούσιο εξοπλισμό και τιμή από 43.172 ευρώ.   
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top