Οδηγήσαμε το Nissan Juke 1.0 DCT: Τα βασικά σημεία που μας έκαναν κλικ

Ριζοσπαστική σχεδίαση, τεχνολογία και παροιμιώδης αξιοπιστία

Nissan Juke 1.0 DCT παρουσίαση κινητήρας

Για δεύτερη φορά ήρθε στα χέρια μας η αυτόματη έκδοση του Juke. Ένα μοντέλο που αν μη τι άλλο από την πρώτη στιγμή που πάτησε στην άσφαλτο, τουλάχιστον σχεδιαστικά, έκανε την επανάσταση με το φουτουριστικό του σχέδιο.

Nissan JUKE: Τα συστήματα ασφαλείας που το κάνουν...«άτρωτο»

Νέο Nissan Juke

Αυτή τη φορά δε θα είμασε αναλυτικοί, αλλά πιο συγκεκριμένοι όσον αφορά τα βασικά σημεία που το κάνουν μια ελκυστική αγορά.

Το νέο Nissan Juke 1.0 DCT
Πρώτα από όλα η νέα γενιά «πατάει» στην ολοκαινούργια πλατφόρμα CMF-B. Διαθέτει ριζοσπαστική σχεδίαση, η οποία καθόρισε και την ταυτότητα των υπολοίπων μοντέλων που ακολούθησαν.

Το νέο Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι

Έντονες ακμές  σε  συνδυασμό με καμπύλες επιφάνειες,  με τη νέα ταυτότητα να προσδιορίζεται κυρίως από τη νέα μάσκα V-Motion με τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led. 

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι
To  μήκος ανέρχεται στα 4210 χλστ.το πλάτος στα 1800 χλστ. και το ύψος στα 1595 χλστ. Το πλαίσο είναι πιο άκαμπτο, ενώ την ίδια ώρα έχουμε και μείωση βάρους κατά 23 χλστ. χάρη στην χρήση υψηλότερης ποιότητας ατσαλιού.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι πλάι

Οι κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες αποτελεί μια έξυπνη λύση, καθώς εκτός από την τονισμένη Coupé σχεδίαση, νομίζεις ότι έχεις να κάνεις με δίπορτο αμάξωμα. 

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι όπισθεν

Στο πίσω μέρος, το όποιο είναι υπερυψωμένο, ακολουθείται η ίδια συνταγή με μακρόστενα φωτιστικά σώματα που «αγκαλιάζουν» τα τονισμένα φτερά.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι μέσα

Όοον αφορά τους χώρους, κανείς δε θα μείνει παραπονεμένος, ακόμη και οι πίσω επιβάτες που έχουν «αέρα» για γόνατα και κεφάλια παρά την κεκλιμένη οροφή.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι πορτ μπαγκάζ

Για τις αποσκευές των επιβατών υπάρχουν διαθέσιμα 422 λίτρα, τιμή η οποία προσφέρει 20% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Στον τομέα της εργονομίας εξυπηρετεί ο διπλός πάτος, στο κάτω μέρος του οποίου μπορείς να τοποθετησείς αντικείμενα που δε θέλεις να φαίνονται.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι τιμόνι
Η προηγμένη τεχνολογία με τη μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών, μέσω της οποίας χειρίζεσαι το σύστημα infotainment και ενημέρωσης.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι οθόνη

Η συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και  Android Auto περιλαμβάνει δυνατότητα της πρόσβασης σε χάρτες TomTom και Live Traffic.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι χάρτης

Υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας, που διευκολύνει αφάνταστα το παρκάρισμα, χάρη στην προβολή θέασης 360° περιμετρικά του αυτοκινήτου.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι ταμπλό
Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: προειδοποίση σύγκρουσης και αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση τυφλού σημείου, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι από μπροστά

Το Juke αποτελεί το τρίτο μοντέλο της Nissan με τεχνολογία ProPILOT, η οποία δίνει τη δυνατότητα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης, διατηρώντας τη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, που βρίσκεται στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι μηχανή
Στην «καρδιά» του Juke βρίσκεται ο 1.000άρης τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας DIG-T. Απόδοση 114 ίπποι στις 5000 σ.α.λ. με τη ροπή στρέψης των 200 Nm από τις 3000 σ.α.λ.  

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι λεβιές

Επιλέγεις στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσων τη θέση (D) rive και στο πάτημα του γκαζιού οι σχέσεις αλλάζουν γρήγορα και... απαλά. Αν... βαριέστε και θέλετε μεγαλύτερη συμμετοχή στην οδήγηση υπάρχει και η επιλογή αλλαγών μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι από μέσα τιμόνι
Πρόγραμματα οδήγησης  «D-Mode». Στην επιλογή Sport τα 0-100 χλμ./ώρα καλύπτονται σε 11,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Στην επιλογή Eco πετυχαίνεις μέση κατανάλωση κοντά στα 6 λίτρα/100 χλμ. Εκπομπές CO2 στα 138 γρ./χλμ.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι σε άμμο
Η ρύθμιση των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) είναι ισορροπημένη μεταξύ άνεσης και κρατημάτων. Παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος το άκαμπτο πλαίσιο και την κάπως σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει μειωμένες κλίσεις στις κλειστές καμπές του δρόμου.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι από πλάι

Το τιμόνι αποδείχθηκε άμεσο με καλή πληροφόρηση, όπως και τα φρένα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα που αναφέραμε πιο πάνω συμπληρώνουν την ασφαλή οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι σε ωραίο τοπίο

Κινηθήκαμε και σε εκτός δρόμου διαδρομές, όπου η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το φιλτράρισμα των αναρτήσεων μας βοήθησε να περάσουμε πάνω από κακοτράχαλα μονοπάτια ή και σε σκληρές αμμώδεις επιφάνειες χωρίς προβλήματα. Η έλλειψη τετρακίνησης δε μας επέτρεψε να ξεπεράσουμε τα όρια. 

Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι σε σκληρό έδαφος
Τέλος η ποιότητα κατασκευής, η παροιμιώδης αντοχή στον χρόνο και η άμεση εξυπηρέτηση της ελληνικής αντιπροσωπείας εγγυώνται ότι τα χρήματά σας πιάνουν τόπο και εγγυώνται πολύ καλή τιμή μεταπώλησης. Για να αποκτήσετε το Nissan Juke 1.0 DCT 114 ίπποι, χρειάζεστε για την έκδοση Accenta 26.400 ευρώ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top