BMW R 1250 R Roadster. Τα κόλπα που την έκαναν επιθυμητή

Με συστήματα από το μέλλον

BMW R 1250 R Roadster παρουσίαση

Είτε σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, σε αλπικά, ορεινά περάσματα και ταξίδια με συνεπιβάτη ή σε μία σύντομη, χαλαρωτική βόλτα μετά τη δουλειά, η R 1250 R διαπρέπει χάρη στη σπορ ευελιξία, την άνεση και τη γνωστή δυναμική απόδοση του κινητήρα boxer. Τώρα η BMW Motorrad δίνει στην R 1250 R μερικά νέα στάνταρ χαρακτηριστικά και προαιρετικά πρόσθετα για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την roadster απόλαυση.

Όπως και πριν, η νέα R 1250 R διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT που περιλαμβάνει ενσωματωμένη πλοήγηση με βέλη και εκτεταμένη συνδεσιμότητα. Η ευανάγνωστη οθόνη με το σαφές μενού πλοήγησης και την ενσωματωμένη φιλοσοφία λειτουργίας θεωρείται κορυφαία στο χώρο των μοτοσυκλετών παραγωγής. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε εξατομικευμένες διατάξεις της οθόνης για διάφορους σκοπούς. Αυτό περιλαμβάνει επίσης το "Sport” Core Screen, που προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την τρέχουσα και μέγιστη γωνία κλίσης καθώς και παρεμβάσεις στον έλεγχο – όπως ABS Pro ή DTC.

Θύρα USB και Intelligent Emergency Call στάνταρ. Η θέρμανση της σέλας για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο ευχάριστο  και διατίθεται ως πρόσθετος προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.

Η νέα BMW R 1250 R ήδη προσφέρει δύο διαφορετικές ηλεκτρικές παροχές στάνταρ: την προηγούμενη πρίζα 12-volt και μία πρόσθετη θύρα USB-A με παροχή 5-volt. Ένα σύστημα θέρμανσης σέλας για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη που διατίθεται προαιρετικά ως εξοπλισμός από το εργοστάσιο αυξάνει σημαντικά την άνεση όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές.

Όπως και πριν, ο θρυλικός 2-κύλινδρος boxer κινητήρας προσφέρει ισχυρή ώθηση. Εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 1.254 cm3 και, ακόμα και σύμφωνα με τις τρέχουσες προδιαγραφές EU5, αποδίδει 100 kW (136 hp). Χάρη στην τεχνολογία BMW ShiftCam για το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και τη βύθιση βαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής, αποδίδει μεγάλη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα ομαλή και αθόρυβη λειτουργία και εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

Dynamic Traction Control (DTC) και νέο "ECO" driving mode στον στάνταρ εξοπλισμό . Riding Modes Pro με προεπιλογή προφίλ οδήγησης και σύστημα drag torque control ( MSR ) ως προαιρετικός εξοπλισμός.Το στάνταρ Automatic Stability Control DTC εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο οδηγικής ασφάλειας παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση. Με το νέο στάνταρ "ECO" riding mode επιτυγχάνεται ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση.

Το ECO riding mode επιτρέπει στον αναβάτη να χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία κινητήρα BMW Motorrad ShiftCam πρωτίστως με τρόπο ώστε να επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία. Στη λειτουργία ECO, ο αναβάτης ενθαρρύνεται να οδηγεί όσο το δυνατόν πιο οικονομικά, με την καμπύλη ροπής να είναι ήπια και με τη ροπή του κινητήρα να είναι ελαφρώς περιορισμένη.

Ως μία δημοφιλής sports tourer, η R 1250 R στην τελευταία της εκδοχή διαθέτει το BMW Integral ABS Pro, στάνταρ. Πρόκειται για ένα σύστημα πέδησης που προσφέρει ακόμα περισσότερη ασφάλεια στο φρενάρισμα – ακόμα και κατά την κλίση της μοτοσικλέτας στις στροφές – και λειτουργεί με προνοητικό τρόπο, κατά μία έννοια.

Στη βασική έκδοση, η νέα BMW R 1250 R τονίζει το προηγμένο της roadster στυλ σε Icegrey μη μεταλλικό χρώματισμό, σε συνδυασμό με μαύρο πλαίσιο. Με τις εκδόσεις Triple Black και Style Sport, που διατίθενται προαιρετικά από το εργοστάσιο, ο πελάτης μπορεί να επιλέγει από δύο ιδιαίτερα εκφραστικές χρωματικές φιλοσοφίες.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top