Ducati MotoE: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Στην εξέλιξή της βοήγθησε και η «μαμά» VW 

Ο κωδικός «V21L» στο εργοστάσιο του Borgo Panigale με έδρα τη Μπολόνια προσδιορίζει την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Ducati, ένα πρωτότυπο μοντέλο, που από το 2023 θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIM MotoE με 18 συνολικά μοτοσυκλέτες να βρίσκονται στην πίστα κατά τη διάρκεια κάθε αγωνιστικού Σαββατοκύριακου.

Ducati: Εντυπωσιακή παρουσία στο Grand Prix των ΗΠΑ

Ducati MotoE

Η τεχνογνωσία, το πάθος και η εντατική δουλειά της ομάδας πάνω στην Ducati MotoΕ οδήγησε στη δημιουργία μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας με μοναδικές τεχνολογικές λύσεις. Όπως την μπαταρία, ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να καταλαμβάνει τον μικρότερο δυνατό χώρο. Το συνολικό της βάρος ανέρχεται στα 110 κιλά, με την χωρητικότητά της να φτάνει τις 18 kWh, ενώ στην ουρά βρίσκεται ενσωματωμένη μια υποδοχή φόρτισης 20 kW. Στο εσωτερικό της μπαταρίας βρίσκονται 1.152 κυλινδρικές κυψέλες τύπου «21700». Ο εναλλάκτης που προέρχεται από τον κόσμο των ηλεκτρικών αγωνιστικών αυτοκινήτων έχει βάρος 5 κιλά, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (βάρος 21 κιλά και με ανώτατο όριο περιστροφής τις 18.000 σ.α.λ.) εξελίχθηκε από εξωτερικό συνεργάτη της Ducati και δουλεύει σε κύκλωμα 800V, με σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσής του και κατά συνέπεια τις βέλτιστες τιμές σε επιδόσεις και αυτονομία. 

Η νέα Ducati MotoE

Το κύκλωμα ψύξης της Ducati MotoE είναι πρωτοποριακό. Τα εξαρτήματα ψύχονται από ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο υδρόψυκτο σύστημα, που αποτελείται από δύο κυκλώματα, ένα για την μπαταρία κι ένα για τον ηλεκτροκινητήρα/εναλλάκτη, καθώς αυτά τα μέρη έχουν διαφορετικές ανάγκες ψύξης. Αυτό εξασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο της θερμοκρασίας της μπαταρίας, επιτυγχάνοντας μεγάλη αποδοτικότητα και σημαντικά οφέλη σε επιδόσεις και χρόνους φόρτισης. Η Ducati MotoE μπορεί να μπει κατευθείαν στην πρίζα και σε 45 λεπτά να φορτίσει έως στο 80%, χωρίς να υπάρχει ανάγκη να κρυώσει πριν η μπαταρία. 

Φορτίζοντας τη νέα ηλεκτρική Ducati

Στην εξέλιξη της MotoE έχει βοηθήσει σημαντικά και η τεχνογνωσία του Volkswagen Group, στο οποίο ανήκει η Ducati, καθώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ενταχθεί υπό την ομπρέλα της στρατηγικής «New Auto 2030», αποτελώντας ένα σημαντικό σύμμαχο για την εξέλιξη των ηλεκτρικών κινητήρων. Παράλληλα, ο Ιταλός κατασκευαστής βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία τόσο με το  Centre of Excellence (CoE) στο Salzgitter της Γερμανίας, όσο και με άλλες μάρκες του ομίλου, όπως η Porsche και η Lamborghini.  

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top