Δοκιμάζουμε το νέο MINI Cooper S

Είναι τρόπος ζωής 

MINI Cooper S δοκιμή

Η λέξη MINI σε παραπέμπει κατευθείαν στο αυτοκίνητο το οποίο από την πρώτη ημέρα που εμφανίστηκε σημάδεψε τον κόσμο της αυτοκίνησης. Μάλιστα έγινε σημείο αναφοράς στην κατηγορία του γεγονός που του δίνει μεγαλύτερη αξία.

Το MINI διαθέτει μια ιστορία,  έναν τρόπο ζωής που ουσιαστικά αντιπροσωπεύεται από ανθρώπους που αγαπούν  το lifestyle, τον έντονο χαρακτήρα , το κύρος αλλά και τις επιδόσεις.. Όλα αυτά ακούν στο όνομα MINI Cooper τη έκδοση S με τους 178 ίππους που ικανοποιεί  ακόμη και τους πιο ...ανήσυχους οδηγούς.


Βέβαια όσο κλασσικό και διαχρονικό και  αν είναι το MINI δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι της ανανέωσης. Το μικρής έκτασης φρεσκάρΙσμα εντοπίζεται στην εξάγωνη μάσκα η οποία πλέον είναι μεγαλύτερη , στους νέους προφυλακτήρες και στις ανασχεδιασμένες ποδιές

Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότερος  με στάνταρ προβολείς τεχνολογίας led μπροστά. Τα  πίσω φωτιστικά σώματα με το σχέδιο της αγγλικής σημαίας είναι πλέον σήμα κατατεθέν.( Union Jack). Η χρωματική παλέτα έγινε μεγαλύτερη ενώ και οι ζάντες αλουμινίου ανασχεδιάστηκαν. 


Στο εσωτερικό  με την πρώτη ματιά εντοπίζεις την υψηλή ποιότητα κατασκευής με τα αφρώδη πλαστικά που έχουν εξαιρετική συναρμογή. Α κολυθείται η γνωστή διάταξη του ταμπλό ,με μεγάλες βελτιώσεις  όσον αφορά την τεχνολογία.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό , το ανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι για τον χειρισμό και η κεντρική οθόνης αφής 8,8 ιντσών με την φωτιζόμενη στεφάνη που αλλάζει χρωματισμούς .

Με πεντακάθαρα γραφικά ,τραβούν αμέσως την προσοχή, πλέον υπάρχει μεγαλύτερη συνδεσιμότητα με ασύρματη λειτουργία του Apple CarPlay ενώ και ο χειρισμός είναι πιο εύκολος χάρη στα χειριστήρια που βρίσκονται στην βάση της κονσόλας. Οι αεροπορικού τύπου διακόπτες που αποτελούν ένα από τα πιο όμορφα σημεία του εσωτερικού ,παραμένουν και είναι από τα στοιχεία  που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. 


Οι χώροι για τους επιβάτες είναι απλά καλοί. Άλλωστε μιλάμε για MINI ενώ στα ίδια επίπεδα κινείται και ο χώρος αποσκευών με την χωρητικότητα να είναι στα  211 λίτρα. Η τιμή  στα 731 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Μην στεκόμαστε όμως σε αυτόν τον τομέα γιατί κανείς με ...πολυμέλη οικογένεια δεν θα το αγοράσεικαι ειδκά στην τρίθυρη έκδοση για να κάνει ταξίδια. 


Όλα τα λεφτά όμνως είναι...κρυμμένα στα μηχανικά μέρη του MINI Cooper S. Από που να ξεκινήσουμε; Απο τον τετρακύλινρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με τους 178 ίππους  στις 5.000-5.500 σ.αλ. και την ροπή των 280 Nm στις  1.350-4.200 σ.α.λ.  μέχρι το αγωνσιστικό στήσιμο του αυτοκινήτου.

Πατήσαμε το δεξί πεντάλ επιλέγοντας το σπορ πρόγραμμα οδήγησης και το MINI μας...απογειώθηκε.Υπάρχουν διαθέσιμα τρία προγράμματα ιδληγησης Eco-Mid-Sport)..Οι ρυθμοί ήταν καταιγιστικοί με την βελόνα του ταχύμετρου να «κοκκινίζει» σε λίγα δευτερόλεπτα.Το μοτέρ ανέβαζε στροφές με τον υπέροχο μπάσο ήχο και τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,6 δευτερόλεπτα.

Οι αλλαγές στο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη  με τις 7 σχέσεις να πέφτουν στον σωστό χρόνο χωρίς κρεμάσματα. Αφήσαμε την αυτόματη λειτουργία και πήγαμε στην χειροκίνητη για πιο ενεργή συμμετοχή με τα paddles πίσω από το τιμόνι και για να εξαντλήσουμε τα όρια μας. Το head up display

Το εντυπωσιακό είναι ότι ακόμη και όταν η ταχύτητα μας ξεπέρασε τα 160 χλμ./ώρα και πατούσαμε το δεξί πεντάλ γκαζιού νοιώθαμε την δύναμη να σπρώχνει το MINI. Χωρίς να το καταλάβουμε η βελόνα του ταχύμετρου ξεπέρασε τα 210 χλμ.ώρα και τότε χρησιμοποιήσαμε τα φρένα.

Ο δρόμος-πίστα άδειος,  το πάτημα του φρένου βαθύ και το MINI «έκοψε» και ακινητοποιήθηκε ιδανικά χωρίς «ψαρέματα» ή μεγάλες... υποκλίσεις .Και μετά πάλι γκάζι , δύναμη στις ανηφορικές διαδρομές Η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 8,5 λίτρα με βαρύ πόδι ενώ στο οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης είδαμε κοντά στα 6 λίτρα /100 χλμ. Εκπομπές CO2 στα 140 γρμ..

  
Η οδική συμπεριφορά απλά θυμίζει καρτ. Χωρίς κλίσεις στις στροφές με άκαμπτο πλαίσο λες και το MINI είναι ένα κομμάτι. Το σύστημα  διεύθυνσης  γρήγορο με ιδανικό βάρος και σωστή αίθσηση για την θέση των τροχών. Χαράζεις την τροχιά και το  MINI Cooper S απλά υπακούει...τυφλά.

Η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης  με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει βλετιώσει την άνεση φιλτράροντας καλύετρα τις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώαματος οι οποίες όμως γίνονται αντιληπτές.  

Σε όσους ανρρωτιώνται αν έχει χαθεί η παλιά αίσθηση του καρτ θα απαντήσουμε ότι έχει διατηρηθεί στον μεγαλύτερο βαθμό σε όφελος της άνεσης .

Άλλωστε υπάρχει και το πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας που ενεργοποιο΄πυνται με το πάτημα ενός μπουτόν στην οθόνη και  διορθώνουν τις όποιες υπερβολές μας ή την ολισθηρότητα του οδοστρώματος. 


Η δοκιμή έφτασε στο τέλος της . Βγήκαμε από το  νέο MINI Cooper S, το κοιτάξαμε και απλά του χαμογελάσαμε όπως μας χαμογελούσε και αυτό με την...μάσκα του. Η συμβίωση μαζί του ήταν διασκεδαστική.

Το MINI Cooper S είναι πολύ γρήγορο, ασφαλές ,διαχρονικό με βαρά  κληρονομιά που την έχει μεγαλώσει. Επιπλέον έχει την ομπρέλλα της «μαμάς» BMW και για να το αποκτήσεις χρειάζεσαι 26560 ευρώ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top