Vespa: Δείτε πόσο κοστίζει η εμπορική επωνυμία  

Πως έγινε η μελέτη

Vespa αξία εμπορική επωνυμία

Ο Όμιλος Piaggio, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σκούτερ και μοτοσυκλετών στην Ευρώπη, και ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στον κλάδο, μοιράζεται το πόρισμα μίας νέας έκθεσης που διερευνά τις λεπτομέρειες πίσω από την ισχυρή αξία του εμπορικού σήματος Vespa – αναγνωρίζοντας τη μάρκα ως βασικό περιουσιακό στοιχείο στο επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιό της. Τα αποτελέσματα της μελέτης της Interbrand δείχνουν ότι το 2021 η αξία του εμπορικού σήματος Vespa ανήλθε συνολικά σε 906 εκατομμύρια ευρώ. 

Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες ιδιόκτητες τεχνικές αποτίμησης, ενσωματώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο πόρων, δεδομένων της αγοράς και ποσοτικών μελετών που διεξήχθησαν σε 10 βασικές αγορές αναφοράς για τη Vespa. 

Το 2021 αποτέλεσε μία δυνατή χρονιά για τη Vespa, η οποία γιόρτασε την 75η επέτειό της, με την κυκλοφορία του μοντέλου Vespa 75th Special Series, και με περισσότερα από 19 εκατομμύρια οχήματα να έχουν παραχθεί και πουληθεί από το 1946, ένα ορόσημο που επιτεύχθηκε τους τελευταίους 12 μήνες. Η Vespa σημείωσε επίσης επιτυχία, επεκτείνοντας το οικοσύστημά της, με το λανσάρισμα της νέας Vespa 946 Christian Dior, την έναρξη συνεργασίας με τον Justin Bieber και την παγκόσμια απήχηση της ταινίας "Luca" της Disney Pixar, στην οποία το ιταλικό σκούτερ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της πλοκής και της αφήγησης. 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top