Δοκιμάζουμε το νέο  MINI Cooper 5d 1,5 Steptronic

Διαθέτει στυλ και πρακτικότητα 

MINI Cooper 5d 1,5 Steptronic δοκιμή

Πριν από λίγες εβδομάδες είχαμε δοκιμάσει τοα ανανεωμένο MINI στην τρίθυρη έκδοση του . Μας άρεσε όπως και στους περισσότερους που ταξίδεψαν μαζί μας. Δεν θα μιλήσω όλους γιατί ενστάσεις υπήρχαν όχι τόσο για το ίδιο το αυτοκίνητο το οποίο  άρεσε και οπτικά αλλά και οδηγικά αλλά για το γεγονός ότι "έλειπαν" οι πίσω πόρτες που έκαναν πιο εύκολη την μετάβαση στα πίσω καθίσματα.

Οι ...ενστάσεις για την αγορά του... εξαφανίστηκαν όταν πήραμε στα χέρια μας την πεντάθυρη έκδοση που πολύ σοφά  έβγαλαν οι Γερμανοί αντιλαμβανόμενοι ότι οι ανάγκες αλλάζουν και είναι πολλά τα ζευγάρια που έχουν ξεκινήσει την οικογένεια τους και θέλουν το κατιτίς παραπάνω όσον αφορά χώρους και πρακτικότητα.


Πολύ σοφά λοιπόν μας έδωσαν την πεντάθυρη έκδοση η οποία κραατάει στο έπακρο την πασίγνωστη σιλουέτα που θρυλικού μοντέλου. Όπως και στην τρίθυρη έκδοση έτσι και στην πεντάθυρη έγιναν οι απαραίτητες αισθητικές επεμβάσεις .Διαφορά μεταξύ πεντάθυρου και τρίθυρου MINI εντοπίζεται και στην  προσθήκη πλαισίου στις πόρτες. Μπροστά η μάσκα μεγάλωσε και περιβάλλεται από ένα μαύρο πλαίσιο που την τονίζει ακόμη περισσότερο.

Τα  φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εχουν νέα γραφικά, με τα πίσω να σχηματίζουν την Αγγλική σημαία. Υπάρχουν νέας αισθητικής  ζάντες αλουμινίου ενώ προστέθηκαν και άλλοι νέοι χρωματισμοί για το εξωτερικό όπως είναι οι Starlight Blue, Solaris Orange και Emerald Grey, 
Περνώντας στο εσωτερικό αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν περισσότεροι χώροι σε σχέση πάντα με το τρίθυρο.

Αυτό οφείλεται στην αύξηση του μήκους κατά 160mm που φτάνει τώρα στα 4036mm, στην αύξηση του μεταξονίου κατά 72  mm (2.567 mm) ενώ προστέθηκαν και 88  mm στον πίσω πρόβολο.Το αποτέλεσμα η αύξηση τον χώρο για τους πίσω επιβάτες που έχουν  περισσότερο "αέρα" για τα γόνατα τους . Με περισσότερα λίτρα (+67 lt) πριμοδοτήθηκε και το πορτμπαγκάζ το οποίο έχει πλέον 278 λίτρα για τις αποσκευές σας ή 941 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.


Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι ελάχιστες, με την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την εξαιρετική συναρμογή να γίνεται εμφανής από την πρώτη στιγμή. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει πλέον ψηφιακός πίνακας οργάνων, όπως και στο ηλεκτρικό MINI. Στα hi tech στοιχεία ανήκει και η στρογγυλή οθόνη αφής 8,8 ιντσών με το φωτιζόμενο πλαίσιο να αλλάζει χρωματισμό ανάλογα την επιλογή προγράμματος.  

Αναβαθμισμένο είναι και το infotainment με πλούσια  συνδεσιμότητα και το  Connected Navigation Plus με την δορυφορική πλοήγηση .Ακριβώς από κάτω υπάρχει η σειρά με τους διακόπτες αεροπορικού τύπου .Ο κεντρικός διακόπτης  Start  αφορά την εκκίνηση ενώ με τους υπόλοιπους χειρίζεσαι συστήματα της οθόνης αλλά και τα προγραμματα οδήγησης  ανάμεσα σε Green, Mid και Sport  

  
Στην "καρδιά" του πεντάθυρου MINI της δοκιμής μας υπήρχε ο γνωστός τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος  βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με απόδοση 136 ίππους 4.500-6.500 σ.α.λ..κα ιτην ροπή στρέψης 220 Nm να εμφανίζεται από το...ρελαντί των 1.500-4.100 σ.α.λ. Το μοτέρ στο βαθύ πάτημα του γκαζιού αποδέιχθηκε ιδιαίτερα πολιτισμένο χωρίς να θυμίζει σε τίποτα την τρικύλινδρη λειτουργία του,κάτι στο οποίο συνέβαλε και η εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας.

Χρησιμοποιώντας την επιλογή του προγράμματος Sport ,το MINI επιτάγχυνε με γοργούς ρυθμούς, πιάνοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα. Δεν ληταν λίγες οι φορές που στραφήκαμε και στην χειροκίνητη σειριακή αλλαγή σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων τεχνολογίας Steptronic.Με "βαρύ" το δεξί πόδι είδαμε την  κατανάλωση να ανεβαίνει στα 7,5- 8 λίτρα/100 χλμ. ενώ όταν επιλέξαμε την Green η μέση κατανάλωση "έπεσε" στα 5  λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ενώ στην Mid στα 6 με 6,5 λίτρα ανά 100 χλμ.  Εκπομπές CO2 125-136 γρμ./χλμ.(WLTP). 


Το στιβαρό πλάισο του MINI Cooper 5d αλλά και η σφιχτή ρύθμιση τς ανάρτησης προσδίδουν εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά που η εταιρεία αρέσκεται να την παροιμοιάζει με αυτή ενός Go-kart .Και πολύ καλά κάνει καθώς ακόμη ακι ποταν κινηθήκαμε με γρήγορους ρυθμούς σε στροφιλίκια το MINI παρουσίαζε ελάχιστες κλίσεις με το "΄βαρύ" σύστημα διεύθυνσης να δίνει μεγάλη πληροφόρηση.

Τα ηλεκτρονικά προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που περιλαμβάνει το πακέτο Driver Assistance Plus  ενργοποιούνται μέσω ενός μπουτόν στην οθόνη και ανεβάζουν ακόμη περισσότερο την ασφάλεια διορθώνοντας τις όποιες υπερβολές μας ή ...αφηρημάδα μας. Στα ίδια υψηλά επίπεδα είναι και η απόδοη  των φρένων αλλά και η ποιότητα κύλισης που δύκσολα συναντάς σε μοντεάλ αυτής της κατηγορίας. 


Συνοψίζοντας, το ανανεωμένο MINI Cooper στην πεντάθυρη έκδοση του προσφέρει ακόμη μεγαλύετρη πρακτικότητα και χώρους. Διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα ενός supermini με ξεχωριστό διαχρονικό στυλ που κινείται με την ίδια ευκολία και ασφαέλια τόσο μέσα όσο και στον ανοιχτό δρόμο σε γρήγορους ρυθμούς.

Για να το αποκτήσετε βασική του έκδοση χρειάζεστε 22265 ευρώ με την τιμή να ανεβάινει προσθέτωντας εξοπλισμό που θα το κα΄νει μοναδικό.   

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top