Δοκιμάζουμε το νέο MINI Cooper SE Countryman ALL4

Πιο δυνατό, πιο όμορφο και πιο οικονομικό 

MINI Cooper SE Countryman ALL4 υβριδικό δοκιμή

Η MINI δεν μπορούσε να μην ακολουθήσει την μόδα της εποχής που θέλει τα μοντέλα να εξηλεκτρίζονται ,κερδίζοντας ίππους και επιδόσεις με ταυτόχρονα χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους. Έτσι έβαλε στην πρίζα το MINI Cooper SE Countryman το οποίο τελευταία  φρεσκαρίστηκε και εμφανισιακά αλλά και μηχανικά . Αποτέλεσμα ; Το πακέτο έγινε ακόμη πιο ελκυστικό με την έκδοση plug-in hybrid με την τετρακίνηση ALL4 να είναι ίσως η πιο ενδιαφέρουσα από αυτές που έχουμε οδηγήσει.

 
Οι σχεδιαστές φρόντισαν οι αλλαγές στο αμάξωμα να είναι διακριτικές και εντοπίζονται στην ανανεωμένη μάσκα , τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led, με τα πίσω να σχηματίζουν την Αγγλική σημαία. Το χρωματολόγιο απέκτησε νέες αποχρώσεις ενώ οι λεπτομέρειες σε piano black δίνουν πιο "σοβαρή" εμφάνιση. Επιπλέον προστέθηκαν και νέες ζάντες που φτάνουν έως τις 19 ίντσες.

Το off road» πακέτο με τις αλουμινένιες προστατευτικές ποδιές μπροστά  και πίσω αλλά και τα μαύρα προστατευτικά στα φτερά των τροχών, τονίζουν τον περιπετειώση χαρακτήρα του αυτοκινήτου.Βέβαια η εταιρεία σου δίνει πολλές επιλογές εξατομίκευσης κάνοντας το δικό σου MINI Cooper SE Countryman ,μοναδικό.  

 
Όμως και η καμπίνα των επιβατών αναβαθμίστηκε όχι μόνο στις λεπτομέρειες αλλά και σε βασικά θέματα όπως είναι ο νέος ψηφιακός  πίνακας οργάνων των 5 ιντσών. με την ματ επίστρωση που συντάμε και στα κινητά τηλέφωνα.

Η τεχνολογία κάνει πιο έντονη την εμφάνιση της με την κλασσική οθόνη των 8 ιντσών η οποία είναι το κέντρο ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου. 


Τα γραφικά των δυο οθονών είναι από τα πιο σύγχρονα που έχουμε  συναντήσει και παρέχουν όλες τις πληροφορίες με ευανάγνωστο τρόπο. Το MINI Connected αποτελεί τον  προσωπικό σου βοηθό κινητικότητας που σε υποστηρίζει, μέσω των απομακρυσμένων υπηρεσιών, στον προγραμματισμό των ταξιδιών, στην εύρεση του αυτοκινήτου και στον απομακρυσμένο έλεγχο συγκεκριμένων λειτουργιών. 


Το MINI App μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητό σου και αποτελεί την ψηφιακή "γέφυρα" μεταξύ του τηλεφώνου και του αυτοκινήτου. Στο ποιοτικότατο ταμπλό με τα αφρώδη πλαστικά τις δερμάτινες επενδύσεις και το χρώμιο  συναντάμε και τους κλασσικούς διακόπτες αεροπορικού τύπου οι οποίοι αποτελούν σήμα κατατεθέν της εταιρείας. Στο μοντέλο της δοκιμής μας υπήρχε και η διπλή πανοραμική οροφή που ανέβαζε ακόμη περισσότερο τα επίπεδα πολυτέλειας. 


Τα δερμάτινα πανέμορφα  καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη και δεν κουράζουν στα πολύωρα ταξίδια. Η  τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το πίσω κάθισμα το ανύψωσε λίγο χωρίς όμως να δημιουργηθεί προβλήμα ως προς το διαθέσιμο ύψος για τα κεφάλια των επιβατών.Στον χώρο αποσκευών υπάρχουν διαθέσιμα από από 405 έως και 1390 λίτρα, τιμές οι οποίες είναι άκρως ανταγωνιστικές για τα δεδομένα του μεγέθους του.(Διαστάσεις 4.297 x 1.822 x 1.559 m.)  

 
Όμως τα πιο σημαντικά κρύβονται στην "καρδιά" του αυτοκινήτου και μιλάμε για το υβριδικό σύστημα  που το κινεί. Η plug-in εκδοχή του Countryman, εφοδιάζεται με τον υπετροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1,5 λίτρου με απόδοση 125 ίππους και τον ηλεκτροκινητήρα των 95 ίππων ο οποίος βρίσκεται κάτω από τον χώρο  αποσκευών.

Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά το υβριδικό σύνολο. Ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 TwinPower Turbo που κινεί τους εμπρός τροχούς, έχει δεχθεί βελτιώσεις καθώς μεταξύ άλλων η πίεση του κυκλώματος άμεσου ψεκασμού έχει αυξηθεί κατά 75% με την τιμή να έχει φτάσει στα 350 bar. Μπορεί η ιπποδύναμη σε σχέση με το παρελθόν να είναι 125 ίππους αντί για 136 ίππους όμως η ροπή των 220 Nm παραμένει η ίδια.


Το μοτέρ συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο εξατάχυτο  κιβώτιο τεχνολογίας Steptronic με τον μετατροπέα ροπής , το οποίο σου δίνει την δυνατότητα  και χειροκίνητων αλλαγών. Ο ηλεκτροκινητήρας ,ο οποίος αποδίδει πλέον 95 αντί για 88 ίππους με την ίδια μέγιστη ροπή των 165 Nm, βρίσκεται ανάμεσα στους πίσω τροχούς τους οποίους και κινεί εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Η μπαταρία για να φορτίσει σπίτι για να φτάσει το 80% χρειάζεται περίπου 3,5 ώρες . Ο χρόνος αυτός μειώνεται στο μισό με την χρησιμοποίηση wallbox των 3,6 kW.  


Όμως πάμε να δούμε τι κάνει στον δρόμο.Το σύστημα αυτό διαθέτει τρια προγράμματα οδήγησης  Υπάρχει το πρόγραμμα της υβριδικής λειτουργίας , η αμιγώς όπου η τελική ταχύτητα αγγίζει  τα 135 χλμ. και η λειτουργία η οποία κρατά την μπαταρία φορτισμένη για χρήση .Όσον αφορά την ηλεκτρική αυτονομία kWh  η εταιρεία δίνει από 55-61 χιλιόμετρα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης . Μια πραγματική τιμή χωρίς να πολυπροσέχεις την κατανάλωση ρεύματος είναι γύρω στα 50 χιλιόμετρα.


Η συνδυαστική ισχύς των 220 ίππων στις 5.000-5.500 σ.α.λ. με την ροπή των 385 Nm να εμφανίζεται στις 1.500-3.800 σ.α.λ. προσφέρουν -παρά το αυξημένο βάρος των 1790 κιλών- εντυπωσιακές επιδόσεις. Στο πάτημα του γκαζιού και την επιλογή Sport τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,8 δευτερόλεπτα με την βελόνα του ταχύμετρου να φτάνει στα 198 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας παρά την τρικύλινδρη διάταξη του αποδείχθηκε ιδιαίτερα "ήσυχος" με πολιτισμένη λειτουργία ακόμη και στα κόκκινα.

Το πιο εντυπωσιακό "κομμάτι" αφορά τον τρόπο που αντιδρά το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές, εκεί όπου έχεις εντυπωσιακή δύναμη αλλά και στον τρόπο που ανεβάζει τις στροφές με ευκολία μέχρι τα "κόκκινα" Το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει τις σχέσεις με υποδειγματικό τρόπο..Οσον αφορά την κατανάλωση με το υβριδική λειτουργία η μέση κατανάλωση στην επιλογή Green είναι περίπου 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα πλέον των σχεδόν 9 kWh ενώ όταν αδειάσει η μπαταρία η μέση κατανάλωση βενζίνης ανεβαίνει  στα 7 με 7,5 λίτρα.  


Το πακέτο των ηλεκτρονικών συστημάτων προστασίας που ενεργοποιούνται μέσω της κεντρικής οθόνης ανεβάζουν ακόμη περισσότερο το επίπεδο της αφαέλιας και σας γλυτώνουν όταν οδηγείτε σε κατάσταση...αφηρημάδας..Η οδική συμπεριφορά είναι αυτή ενός τυπικού MINI. Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση με αποτέλεσμα να υπάρχουν περιορισμένες κλίσεις στις στροφές  ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες . Το τιμόνι έχει πολύ  καλή αίσθηση και πληροφόρηση όπως άλλωστε μας έχει συνηθίοσει η "μαμά" BMW σε όλα τα μοντέλα της .

Τα τέσσερα αεριζόμενα δισκόφρενα κάνουν άψογη δουλεία παρά το αυξημένο βάρος. Η τετρακίνηση όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη σου δίνει την δυνατότητα να κινηθείς χωρίς προβλήματα σε χωματόδρομους, με την διαφορά ότι η σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος δεν σου αφήνει περιθώρια να κινηθείς σε πιο απότομα κομμάτια.


Την ίδια στιγμή όμως η τετρακίνηση προσφέρει καλύτερα  και ασφαλή πατήματα σε ολισθηρά κομμάτια του δρόμου. Αυτό που μας άρεσε πάντως ήταν η ποιότητα κύλισης αλλά και η στιβαρότητα της όλης κατασκευής που γίνεται αντιληπτή από όλους τους επιβάτες.


Το MINI Cooper SE Countryman ALL4 στην plug-in hybrid έκδοχη του, έχει προνόμια και στον τομέα κόστους χρήσης καθώς υπάρχει μηδενικός φόρος για την εταιρική κατοχή και χρήση ενώ και τα τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.(Εκπομπές CO2 39 γρμ./χλμ. μετρήσεις WLTP). Για να το αποκτήσετε χρειάζεστε 40780 ευρώ έχοντας στην διάθεση σας πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Αν τώρα θελήσετε να αγοράσετε τις προτάσεις (που είναι πολλές) εξατομίκευσης η τιμή μπορεί να ανέβει ,όμως θα έχετε το δικό σας μοναδικό MINI Cooper SE Countryman ALL4 να κυκλοφορεί στον δρόμο.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top