Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT

Συνδυάζει πρακτικότητα με αξιοπιστία  

Honda HR-V 1,5 CVT δοκιμή

Το Honda HR-V αποτελεί την πρόταση της εταιρείας στα CUV’s (Coupe Utility Vehicles) αφήνοντας πίσω ανταγωνιστές στην κατηγορία των SUV καθώς διαθέτει τα πλεονεκτήματα με την κομψότητα ενός coupe μοντέλου. Η παροιμιώδης αξιοπιστία, ο εξοπλισμός ,οι χώροι και ο αποδοτικός ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης  των 1,5 λίτρων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μεταβλητών σχέσων ικανοποιούν όσους επιζητούν την διαφορετικότητα στον δρόμο με την οικονομική μετακίνηση.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT
Εξωτερικά το Honda HRV μετά και τις τελευταίες αισθητικές παρεμβάσεις δείχνει πιο σύγχρονο και πιο πολυτελές, χάρη στις περισσότερες προσθήκες χρωμίου, στην στενότερη μάσκα στους "κρυστάλλινους" led προβολείς και τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.Το αμάξωμα δείχνει μυώδες χάρη και στους τονισμένους θόλους τροχών. Η λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά είναι οι κρυμμένες κάθετες λαβές στις πίσω πόρτες  που σου δημιουργούν την εντύπωση ότι έχεις να κάνεις με ένα δίθυρο coupe αμάξωμα. Στο πίσω μέρος έχει προστεθεί μια νικελένια φάσα που ενώνει οπτικά τα φωτιστικά ( φιμέ πλέον)σώματα.   

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT
Περνώντας στο εσωτερικό το οποίο  αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από μαλακά πλαστικά και επενδύσεις piano black , βλέπεις ότι έχεις να...αντιμετωπίσεις ένα ταμπλό με λιτή σχεδίαση η οποία όμως μας άρεσε καθώς  η σχεδίαση του είναι οδηγοκεντρική . Ελαφρά στραμμένο προς την θέση του οδηγού σε βοηθά στο πιο άνετο χειρισμό της οθόνης των 7 ιντσών, που βρίσκεται στο κέντρο του και διαθέτει μεταξύ άλλων  πλούσιο μενού συνδεσιμότητας του infotainment Honda Connect, με σύστημα πολυμέσων Android και με θύρες USB και HDMI.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT

Όσο για τον εξοπλισμό υπάρχει αυτόματος κλιματισμός με διακόπτες αφής(μοιάζει σαν μια δεύτερη οθόνη κάτω από την βασική) , θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αυτόματα φώτα, τέσσερα  ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, Hill Start Assist, σύστημα προειδοποίησης για σύγκρουση με αυτόµατο φρενάρισµα, ειδοποίηση για αποφυγή ακούσιας αλλαγής λωρίδας,αναγνώριση των σηµάτων του ΚΟΚ και σύστημα με ενεργό περιορισµό ταχύτητας .Το HR-V έχει υποβληθεί σε πολλές δοκιμές για να υπερβεί τα αυστηρότερα πρότυπα ασφαλείας, και έχει βραβευτεί με τη μέγιστη βαθμολογία ασφάλειας των 5 αστεριών του Euro NCAP.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT
Στα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου συμπεριλαμβάνονται οι πολύ καλοί χώροι που διαθέτει παρά τις μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις του. Ειδικά οι πίσω επιβάτες έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται...βασιλιάδες καθώς έχουν στην διαθεσή τους μεγάλο "αέρα"για γόνατα και κεφάλια.Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά  χάρη στις μαλακότερες επενδύσεις ,με πολύ καλή πλευρική στήριξη. Η διάταξη Magic Seats σου δίνει την δυνατότητα να τα διπλώσεις, να τα ξαπλώσεις ή να τα σηκώσεις σε όρθια θέση, προσφέροντας πολλούς συνδυασμούς που βοηθούν να μεταφέρεις και αντικείμενα αναλόγου όγκου και μήκους.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT

Για να γίνουμε πιο αναλυτικοί υπάρχει η θέση Utility mode με την  πλάτη του πίσω καθίσματος να αναδιπλώνεται μπροστά, δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο φόρτωσης μέγιστου μήκους 1.845 mm.Στη θέση Tall mode το έδρανο των πίσω καθισμάτων ανασηκώνεται και "κλειδώνει" κάθετα  σχηματίζοντας  χώρο 1.240 mm από το πάτωμα μέχρι την οροφή δίνοντας την δυνατότητα  τοποθέτησης ψηλών αντικειμένων πίσω από τα εμπρός καθίσματα. Στην τρίτη θέση Long mode, η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνεται οριζόντια προς τα πίσω  με την  πλάτη των πίσω καθισμάτων να αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, σχηματίζοντας ένα "τούνελ" μεταφοράς αντικειμένων μήκους μέχρι 2.445 mm.

Ο χώρος αποσκευών είναι στα 470 λίτρα και μπορεί να φτάσει με την πλήρη αναδίπλωση των καθισμάτων στα 1533 λίτρα.Την ίδια στιγμή η πρακτικότητα αυξάνεται με τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους για τα μικροαντικέιμενα και τις δυο έξυπνες ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα. Διαστάσεις αμαξώματος  Μήκος 4.334  x 1.772 πλάτος x.1605 mm  ύψος, με μεταξόνιο στα 2610 mm.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT
Αντίθετα με ότι πρεσβεύει η εποχή με τα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, η Honda τοποθέτησε την "καρδιά" του HRV έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα τεχνολογίας i-VTEC με άμεσο ψεκασμό και μεταβαλλόμενο χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων. Με απόδοση 130 ίππων στις 6600 σ.α.λ. και 15,8 κιλά ροπής στις 4600 σ.α.λ.κάθε άλλο παρά θα σε απογοητεύσει με την αποδοσή του, παρά την έλλειψη τούρμπο. Με δεδομένη την αξιοπιστία και την αντοχή του στο πέρασμα πολλών χρόνων το μοτέρ  με την συμπαράσταση του αυτόματου κιβωτίου μεταβλητών σχέσεων CVT (με τις 7 εικονικές σχέσεις) προσφέρει και μετά τις τελευταίες τεχνολογικές αναβαθμίσεις ικανοποιητικότατες επιδόσεις.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT

Η επιλογή μεταξύ προγραμμάτων Eco,Normal και Sport αλλά και η χειροκίνητη αλλαγή των σχέσεων με τα paddles στό  τιμόνι,  καθορίζει και τον τρόπο λειτουργιάς του μηχανικού συνόλου ,διαφοροποιώντας φυσικά και την μέση κατανάλωση καυσίμου. Η τεχνολογία Active Noise Cancellation  με την επένδυση με ηχοµονωτικό υλικό στον «καθρέφτη» του αµαξώµατος, στα πάνελ των θυρών, στο καπό, στους θόλους έχει βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό  την ηχομόνωση. Το μοτέρ ακούγεται περισσότερο από ότι θα ήθελες μόνο όταν πλησιάζεις στα "κόκκινα" καθώς σε νορμάλ καταστάσεις σχεδόν τίποτα δεν φτάνει στα αυτιά σου.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT

Στο πάτημα του γκαζιού το μοτέρ ανεβάζει στροφές με γραμμικό τρόπο .Οι επιδόσεις ικανοποιούν καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χιλιόμετρα την ώρα . Η μέση κατανάλωση κατανάλωση- με αμυντική οδήγηση- είναι στα 6,6 λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με την αυστηρότερη μέτρηση  WLTP .Για μας πάντως ιδανική οδήγηση είναι η τοποθέτηση του μοχλού ταχυτήτων στην θέση D όπου μπορείτε να κινηθείτε και χαλαρά και γρήγορα απολαμβάνοντας  την εξαιρετική ποιότητα κύλισης του HR-V .

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT
Η διάταξη της ανάρτησης του  Honda HR-V 1.5 CVT είναι γόνατα McPherson μπροστά και ημι-άκαμπτος άξονα πίσω ο οποίος δύσκολα παρουσίασε αναπηδήσεις στις απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 18,5 εκατοστά, οι κλίσεις στις στροφές είναι μειωμένες αν και το πιέσαμε αρκετά.Το γρήγορο τιμόνι έδινε συνέχεια πολύ καλή πληροφόρηση.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT

Το Honda  HR-V δεν διαθέτει τετρακίνηση, όμως τα 18,5 εκατοστά που χωρίζουν το αμάξωμα από το έδαφος αποτελούν εγγύησης ότι θα μπορέσετε να κινηθείτε με άνεση σε χωμάτνες διαδρομές. Το κάναμε ακόμη και στην παραλία κινούμενοι σε πατημένη άμμο για να μην κολλήσουμε ενώ και σε κακοτράχαλες χωμάτινες διαδρομές το Honda μας τα καταφέρε πολύ καλά.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT

Σε σημείο μάλιστα που να ξεγελαστούμε και να ξεχάσουμε ότι μας έλειπε η τετρακίνηση αλλά ευχτυχώς με λίγη βοήθεια ...επανήλθαμε. Τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους μπροστα και δίσκους πίσω παρέμειναν  ανθεκτικά ακόμη και μετά από σκληρή χρήση ενώ το σύστημα ευστάθειας (VSA) που επεμβαίνει διακριτικότατα όταν χρειάζεται.

Οδηγούμε την τελευταία γενιά του Honda HR-V 1,5 CVT

 Σε τελική ανάλυση το Honda HR-V 1,5 CVT με τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας είναι απροβλημάτισμο με παροιμιώδη αντοχή το οποίο προσφέρεται στην τιμή των 28.070 ευρώ για την πλούσια έκδοση Elegance.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top