Η Ford επιταχύνει την έρευνα και εξέλιξη στον τομέα των μπαταριών

Η ειδική ομάδα που έχει αναλάβει το πρόγραμμα

Ford επένδυση μπαταρίες

Βασισμένη στην εμπειρία σχεδόν δύο δεκαετιών στον τομέα των μπαταριών, η Ford δημιουργεί ένα νέο παγκόσμιο κέντρο αριστείας με την ονομασία Ford Ion Park στο νοτιοανατολικό Μίσιγκαν. Παράλληλα, συστήνεται ειδική ομάδα που έχει ως στόχο την παράδοση σε μεγάλους όγκους παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης και τη βελτίωση της αυτονομίας, σε συνδυασμό με τη μείωση του κόστους για τους πελάτες. Το Ford Ion Park θα χρησιμοποιεί προηγμένο εξοπλισμό για την πιλοτική δοκιμή νέων μεθόδων παραγωγής που θα επιτρέψουν στη Ford να επεκτείνει γρήγορα επαναστατικά σχέδια κυψελών μπαταριών με πρωτοποριακά υλικά.  

Η εταιρεία πραγματοποιεί μία επένδυση ύψους 185 εκατομμυρίων δολαρίων σε συνεργατικό εργαστήριο (lab) που θα ανοίξει την ερχόμενη χρονιά με σκοπό τόσο την εξέλιξη και κατασκευή κυψελών και συστοιχιών μπαταριών ιόντων λιθίου και στερεάς κατάστασης, όσο και τη δοκιμή νέων μεθόδων στον τομέα της παραγωγής. Την ίδια στιγμή, η ομάδα θα βελτιστοποιήσει όλους τους τομείς της αξιακής αλυσίδας – από την εξόρυξη πρώτων υλών μέχρι την ανακύκλωση  

Αυτό το κορυφαίων προδιαγραφών εργαστήριο επιφάνειας 18.580 τ.μ. θα περιλαμβάνει εξοπλισμό για τη σχεδίαση και κατασκευή ηλεκτροδίων, κυψελών και συστοιχιών και θα χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για την πιλοτική δοκιμή νέων τεχνικών παραγωγής που θα επιτρέψουν στη Ford να επεκτείνει γρήγορα επαναστατικά σχέδια κυψελών μπαταριών με πρωτοποριακά υλικά. 

Ο Anand Sankaran κατέχει επίσης 32 αμερικανικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε τεχνολογίες που σχετίζονται με τα υβριδικά οχήματα και τα ηλεκτρονικά ισχύος και είναι υπότροφος του Institute of Electrical & Electronics Engineers.Θα ηγηθεί της ομάδας του Ford Ion Park ως διευθυντής. Διαθέτοντας εμπειρία 30 ετών, ο βετεράνος της Ford αξιοποιεί στη νέα του θέση την εμπειρία δεκαετιών που διαθέτει στις μπαταρίες και τον εξηλεκτρισμό – ο Anand Sankaran είναι σήμερα διευθυντής της εταιρείας στον τομέα Electrified Systems Engineering, νικητής του Henry Ford Technology Award το 1999 για το έργο του στον εξηλεκτρισμό στο Ford Research Lab και υπεύθυνος προϊοντικής εξέλιξης που εφάρμοσε τις ερευνητικές και τεχνικές καινοτομίες του σε βασικά οχήματα παραγωγής της εταιρίας, όπως το βραβευμένο Escape Hybrid πρώτης γενιάς, η 2021 Mustang Mach-E και το 2022 F-150 Hybrid.  

Αποστολή της ομάδας του Ford Ion Park είναι η βελτιστοποίηση των μπαταριών για πελάτες με ποικίλες απαιτήσεις – όπως άτομα που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και λάτρεις των επιδόσεων και διαχειριστές στόλων επαγγελματικών οχημάτων. Η ομάδα θα αξιοποιήσει το feedback των πελατών για τη βελτιστοποίηση των τεχνολογιών στις μπαταρίες, οι οποίες εξασφαλίζουν την απόδοση και τις δυνατότητες που εκτιμούν περισσότερο οι κάτοχοι οχημάτων κοινής ωφέλειας, φορτηγών, επαγγελματικών αυτοκινήτων, καθώς και οι διαχειριστές στόλων. Όλα αυτά σηματοδοτούν τη δημιουργία διαφορετικών μπαταριών και τεχνολογιών που προσφέρουν αφενός υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης και off-road οδήγησης για κατόχους επαγγελματικών οχημάτων, αφετέρου υψηλή αποδοτικότητα σε αστικές συνθήκες κυκλοφορίας για διαχειριστές στόλων σε όλο τον κόσμο. 

Το νέο Battery Benchmarking & Test Laboratory της Ford στο Allen Park του Μίσιγκαν θα βοηθήσει στη γρήγορη αξιολόγηση και δοκιμή μπαταριών με τις κατάλληλες κυψέλες και χημική σύσταση, οι οποίες αναμένεται να τροφοδοτήσουν την ολοένα και πιο ευρεία γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της Ford, ώστε να καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών.

 

Το Battery Benchmarking & Test Laboratory της Ford που άνοιξε στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, έχει 150 θαλάμους δοκιμών και 325 κανάλια για διαδικασίες εξέλιξης. Οι ειδικοί του εργαστηρίου, το οποίο εκτείνεται σε μία επιφάνεια 17.187 τ.μ. και αντιπροσωπεύει μία επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, έχουν ήδη αναλύσει πάνω από 150 τύπους κυψελών. Το προηγμένο εργαστήριο περιλαμβάνει αίθουσες για δοκιμές κυψελών και συστοιχιών μπαταριών, πάγκους δοκιμών, καθώς και εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν την επικύρωση του σχεδιασμού των μπαταριών, το καλιμπράρισμά τους αλλά και την εξέλιξη μονάδων διαφορετικής χημικής σύστασης. Η ομάδα του εργαστηρίου μπορεί επίσης να αναπαράγει τόσο την απόδοση των μπαταριών μαζικής παραγωγής υπό ακραίες καιρικές συνθήκες. όσο και σενάρια χρήσης τους από τον πελάτη, επιταχύνοντας έτσι την υιοθέτησή τους σε μελλοντικά οχήματα.  

Η Ford ανακοίνωσε φέτος τη δέσμευσή της να επενδύσει τουλάχιστον 22 δις δολάρια μέχρι το 2025 στη δημιουργία συνδεδεμένων, ηλεκτροκίνητων οχημάτων, βασισμένων στην παράδοσή της, ξεκινώντας με εκδόσεις EV των δημοφιλέστερων μοντέλων της.  Στη Β. Αμερική, η Ford Mustang Mach-E ήδη σημειώνει μεγάλη επιτυχία, ήδη από την έναρξη των πωλήσεών της. Επιπλέον, το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Transit θα αρχίσει να πωλείται προς το τέλος της χρονιάς, με το πλήρως ηλεκτρικό F-150 να αναμένεται στα μέσα του 2022.  Στην Ευρώπη, η Ford προχωρά στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το 2030, με τη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της να είναι 100% απαλλαγμένη από ρύπους – με αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in hybrid μοντέλα – μέχρι το 2024. Η Ford επενδύει επίσης 1 δις δολάρια σε ένα νέο κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Κολωνία, στο οποίο θα κατασκευάζεται από το 2023 ένα μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό επιβατικό όχημα για τους Ευρωπαίους πελάτες. 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top