Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Κίνηση ματ

Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6 δοκιμή

Η Citroen με το  C3 Aircross κάλυψε και με το παραπάνω τις ανάγκες των οδηγών που επθυμούσαν ένα μοντέλο που να μην ξεφεύγει σε διαστάσεις αλλά να διαθέτει χώρους , χαρακτήρα SUV, ασφάλεια και πλούσιο εξοπλισμό. Μάλιστα η έκδοση της δοκιμής μας με τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων Puretech εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του αλλά και την ευκολία χρήσης με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις. 

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6
Η Citroen με το C3 Aircross απέδειξε ότι δεν είναι μόνο μια εταιρεία η οποία τολμά αλλά ελίσσεται ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής που στρέφεται σε SUV καταστάσεις. Το αμάξωμα του C3 "ψήλωσε και "φούσκωσε" αποκτώντας μια κορμοστασιά που δεν είναι μόνο νεανική αλλά και αθλητική.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Μπροστά νομίζουμε ότι είναι το πιο όμορφο μέρος καθώς τα λεπτά φωτιστικά σώματα ( λωρίδες ) τεχνολογίας LED και οι μεγάλοι τετράγωνοι προβολείς από κάτω συνθέτουν ένα μοναδικό σύνολο.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Σε σχέση μάλιστα με το προηγούμενο C3 Picasso οι σχεδιαστές έκαναν άλματα. Οι βαμμένες ποδιές, οι ράγες οροφής και ο διαχύτης σε ματ χρώμα και τα  μεγάλα φωτιστικά σώματα πίσω, συμπληρώνουν την αθλητική περιβολή του υπερυψωμένου αμαξώματος το οποίο και μόνο που το βλέπεις  από έξω, καταλαβαίνεις ότι και οι χώροι είναι ένα από τα προσόντα του.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6
Κάτι που επιβεβαιώσαμε μπαίνοντας στο ευρύχωρο σαλόνι. Για πρώτη  φορά θα περιγράψουμε το εσωτερικό ξεκινώντας από τα καθίσματα τα οποία είναι εξαιρετικά αναπαυτικά έχουν την άνεση...πολυθρόνας. Ακόμη και μετά από ώρες ταξίδι οδηγός και συνεπιβάτες κατεβαίνουν ξεκούραστοι . Η άνεση αφορά και τους πίσω επιβάτες όπου βολεύονται στο διαρούμενο κάθισμα κατά 60:40 το οποίο μάλιστα είναι συρόμενο κατά 15 εκατοστά και έχεις τρεις ρυθμίσεις για την πλάτη . Έτσι ανάλογα με την θέση υπάρχει μεγαλύτερος χώρος για τα πόδια των επιβατών ή για τις αποσκευές τους.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6
Το πορτμπαγκάζ έχει διαθέσιμα από 410 λίτρα έως και 520 ανάλογα με την θέση του πίσω καθίσματος ενώ με την πλήρη αναδίπλωση η τιμή ανεβαίνει στα 1289 λίτρα με δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων έως 2,4 μέτρων. Η εργονομία και οι θήκες για τα μικροαντικείμενα είναι διαθέσιμες για όλους τους επιβάτες.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Στα hi tech στοιχεία του εσωτερικού είναι η οθόνη αφής 7 ιντσών στην μέση του ταμπλό μέσω της οποίας ελέγχεις το τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης , το ηχοσύστημα και τα συστήματα συνδεσιμότητας με  Android Auto , Apple Car Play και  Mirror Link με το κινητό σας τηλέφωνο το οποίο φορτίζεται ασύρματα.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από σκληρά πλαστικά με πολύ καλή συναρμολόγηση και νεανική σχεδίαση. Η μοναδικότητα του Citroen C3 Aircross εντοπίζεται στην πληθώρα συστημάτων άνεσης και ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού  τα οποία πολύ σπάνια συναντάμε σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Μιλάμε συνολικά για 20 μεταξύ των οποίων είναι η ανίχνευση εμποδίων και το αυτόματο φρενάριασμα, η προειδοποίηση και η διατήρηση αλλαγής λωρίδας , το αυτόματο παρκάρισμα με  κάμερα αναστροφής και το Top Rear Vision να παρέχει τη δυνατότητα ορατότητας 180° της περιοχής που βρίσκεται πίσω από το όχημα.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Το σύστημα  προειδοποίησης κούρασης του οδηγού με το σύστημα ανίχνευσης των κινήσεων του.  

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6
Τα καλά νέα συνεχίζονται στο τομέα του μηχανικού συνόλου το οποίο είναι ο υπερτροφοδοτούμενος 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρας . Τα 130 άλογα στις 5.500 σ.α.λ.  κινούν  με γρήγορους ρυθμούς  το αμάξωμα των 1300 κιλών με την ροπή των 230 Nm στις 1750 σ.α.λ. να προσφέρει ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές. Συμπαραστάτης το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του γκρουπ PSA, με τις  6 σχέσεις με την κωδική ονομασία Efficient Automatic Transmission 6 (ΕΑΤ6) .Οι αλλαγές γίνονται ομαλά χωρίς κρεμάσματα με τις σχέσεις να είναι μακριές προς όφελος της άνεσης.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Αν επιλέξετε την χειροκίνητη λειτουργία του η λειτουργία του είναι εξίσου ομαλή, με την  απόκριση στις αλλαγές σχέσεων είναι άμεση.Αποτέλεσμα; Μέσα σε λίγα λεπτά και στα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι  σε γρήγορους ρυθμούς  με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 10,3 δευτερόλεπτα με την  τελική ταχύτητα στα 195 χλμ./ώρα. Με λίγα λόγια αν δεν πείτε σε κάποιον τον κυβισμό του κινητήρα τότε σίγουρα θα μείνει άφωνος όταν τον αναφέρετε καθώς τα κυβικά μοιάζουν να είναι πολλά περισσότερα. Όσο για την μέση κατανάλωση με πολύ "βαρύ" πόδι δεν ξεπέρασε τα 8 λίτρα/100 χλμ.Μπορτείς όμως άνετα να το κατεβάσεις και στα 6,5 λίτρα.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6
Η οδική του συμπεριφορά δεν επηρεάζεται από το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος κατά 185 χλστ.Αν και η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι προσανατολισμένη στην άνεση, οι κλίσεις είναι περιορισμένες και γίνονται αντιληπτές όταν κινηθείς στα όρια, με τα ηλεκτρονικά συστήματα να επεμβαίνουν προοδευτικά πριν ξεφύγει η κατάσταση.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος όμως συνηγορεί στο να κινηθείς σε εκτός δρόμου διαδρομές .

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Το Citroen C3 Aircross περνάει εύκολα πάνω από χωματόδρομους ή σχετικά κακοτράχαλες διαδρομές . Οι δυνατότητες αυξάνονται  καθώς είχαμε διαθέσιμο το προαιρετικό  σύστημα  Grip Control που ελέγχει την πρόσφυση με τα ξεχωριστά προγράμματα ανάλογα με την κατάσταση του εδάφους.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6

Μέσω του περιστροφικού διακόπτη επιλέγεις μεταξύ 5 επιλογών για να κινηθείς σε ορεινούς δρόμους, σε άμμο ,σε λάσπη , σε χιόνι(χωρίς να το παρακάνεις).Υπάρχει και το Hill Descent για την εύκολη κατάβαση σε απότομες κατηφοριές). Στη θετική εικόνα της οδικής συμπεριφοράς συνεισφέρουν και τα φρένα με τους αεριζόμενους δίσκους μπροστά και απλούς δίσκους πίσω.

Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6
Ο Γάλλος για μια ακόμη φορά απέδειξε ότι το κάθε μοντέλο που σχεδιάζει έχει στοιχεία επαναστατικότητας. Το Citroen C3 Aircross 1,2 130 EAT6 είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο με φινέτσα, πλουσιότατο σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας ,με κινητήρα που "φυσάει" , πλούσια συστήματα άνεσης και ασφάλειας, καθίσματα - πολυθρόνες και τιμή στα 22250 σε μια έκδοση που τα έχει όλα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top