Αποκαλύπτουμε τα σχέδια της BMW για την ηλεκτροκίνηση

Τι θα κάνει με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

BMW ηλεκτροκίνηση σχέδια

Το BMW Group επιταχύνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και ενισχύει το παγκόσμιο δίκτυο της για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων.Η εταιρεία επενδύει 400 εκατομμύρια ευρώ σε μία νέα γραμμή συναρμολόγησης στο κεντρικό εργοστάσιο του Μονάχου και συγκεντρώνει τις Ευρωπαϊκές δραστηριότητες παραγωγής της για κινητήρες εσωτερικής καύσης στο Steyr και το Hams Hall. Το BMW Group έχει ένα από τα πιο ευέλικτα συστήματα παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας σε όλο τον κόσμο καθώς μπορούν να κατασκευάζουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρες σε μία γραμμή παραγωγής.

 
Το BMW Group αναπροσαρμόζει συστηματικά το κεντρικό εργοστάσιό του στο Μόναχο σύμφωνα με τις απαιτήσεις του μέλλοντος. Μετά την επέκταση του τμήματος αμαξωμάτων και την ανέγερση ενός νέου βαφείου αποδοτικού ως προς τη χρήση πόρων το διάστημα 2016 - 2018, η εταιρεία θα επενδύσει περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ σε μία νέα γραμμή συναρμολόγησης οχημάτων από τώρα μέχρι το 2026. 
Η νέα γραμμή συναρμολόγησης στο Μόναχο θα κατασκευαστεί στο κτίριο που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή για την παραγωγή των κινητήρων. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης με 4, 6, 8 και 12 κυλίνδρους που παράγονται εκεί, μελλοντικά θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Steyr (Αυστρία) και στο Hams Hall (Μ. Βρετανία). 

Οι εργαζόμενοι θα εξακολουθήσουν να εργάζονται σε διαφορετικούς τομείς σχεδιασμού και παραγωγής στο εργοστάσιο του Μονάχου και σε άλλες εγκαταστάσεις της Βαυαρίας. Μόνο στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive στο Dingolfing, η εταιρεία θα αυξήσει τον αριθμό των εργαζομένων από 1.000 σε 2.000. Πάνω από 50.000 άτομα στο BMW Group έχουν ήδη εκπαιδευτεί για την ηλεκτροκίνηση από το 2009.


Η αναδιοργάνωση του δικτύου παραγωγής βασίζεται σε τρεις προτεραιότητες: μεταμόρφωση για την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση, αποδοτικότητα διαδικασιών και δομών, και βιωσιμότητα στην παραγωγή και τις υπηρεσίες της εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics). Η επέκταση της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο παραγωγής συνεχίζεται.

Το εργοστάσιο στο Dadong στην Κίνα ξεκίνησε επίσης την παραγωγή της BMW iX3 τη φετινή χρονιά.Μέχρι τα τέλη του 2022, όλα τα Γερμανικά εργοστάσια θα έχουν τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στο πρόγραμμά τους.Από του χρόνου, η BMW i4 και BMW iX θα φεύγουν από τις γραμμές παραγωγής του Μονάχου και του Dingolfing αντίστοιχα. Αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 7 και της μελλοντικής BMW Σειράς 5 είναι επίσης έτοιμες για παραγωγή στο Dingolfing.

Στο εργοστάσιο του Regensburg θα ξεκινήσει επιπλέον η παραγωγή της BMW X1 το 2022, που θα διατίθεται και με κινητήρα εσωτερικής καύσης και με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Από το 2023, το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, όπου παράγεται το εμβληματικό ηλεκτρικό BMW i3 από το 2013, θα κατασκευάζει τον διάδοχο του MINI Countryman, με θερμικό κινητήρα και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.


Την ίδια στιγμή, το BMW Group επεκτείνει τη δυναμικότητά του για την παραγωγή ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Η εταιρεία επενδύει σε εξοπλισμό παραγωγής για συνδυασμένα συστήματα e-drive και μπαταρίες υψηλής τάσης στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-Drive στο Dingolfing. Τα εργοστάσια της Λειψίας και του Regensburg προετοιμάζονται επίσης για την παραγωγή modules μπαταριών και μπαταριών υψηλής τάσης από το 2021. Παράλληλα, η εταιρεία αυξάνει τη δυναμικότητα παραγωγής για κελύφη e-drive στο εργοστάσιο του Steyr.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top