Αυτή είναι η νέα γενιά Audi SQ5 TDI

Με 341 ίππους και με υψηλή τεχνολογία 

Audi SQ5 2020

Η Audi παρουσιάζει το ανανεωμένο SQ5 TDI, που στη νέα γενιά του είναι ακόμα ακόμα πιο εντυπωσιακό, πιο ισχυρό και με πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά. Ο τρίλιτρος V6 ντίζελ κινητήρας με 341 ίππους προσφέρει άφθονη ισχύ με ιδιαίτερα ομαλό τρόπο. Επιταχύνει το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Q5 από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, με την ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Και εδώ, όπως στο πρώτο SQ5, το σύστημα εξάτμισης εξασφαλίζει στον V6 έναν χαρακτηριστικό μπάσο ήχο.

Ο 3.0 TDI συνεργάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt (MHEV), με έναν εναλλάκτη ιμάντα (BAS), μια μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν μετατροπέα τάσης 48/12 Volt. Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει, το σύστημα MHEV ανακτά έως και 8 kW ισχύος. Το σπορ SUV μπορεί να λειτουργήσει για έως και 40 δευτερόλεπτα με τον κινητήρα σβηστό - μετά από αυτό το χρονικό διάστημα το ισχυρό BAS επανεκκινεί σχεδόν ανεπαίσθητα τον κινητήρα. Το ήπιο υβριδικό σύστημα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 0,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Χάρη στην τεχνολογία διπλής δόσης, το SQ5 TDI πληροί τα όρια του νέου προτύπου εκπομπών «Euro 6d ISC-FCM AP».


Η ισχύς στο νέο SQ5 μεταδίδεται από ένα οκτατάχυτο tiptronic με στρατηγική αλλαγής ταχυτήτων που έχει προσαρμοστεί για να ταιριάζει στον 3.0 TDI κινητήρα. Όταν το SQ5 TDI βρίσκεται σε λειτουργία coasting με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας, ένας συμπλέκτης στο κεντρικό κιβώτιο ανοίγει διακόπτοντας τη ροή ισχύος. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, η μόνιμη τετρακίνηση quattro κατανέμει ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα σε αναλογία 40:60. Σε περίπτωση ολίσθησης, το μεγαλύτερο μέρος της ροπής κίνησης πηγαίνει στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση. Μέχρι 70% οδηγείται στους μπροστινούς τροχούς και το μέγιστο 85% στους πίσω τροχούς. Κατά τη γρήγορη οδήγηση, υπάρχει επιλεκτική κατανομή ροπής στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση. Προαιρετικά, το SQ5 εξοπλίζεται με σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Η ανάρτηση του Audi SQ5 TDI είναι πέντε συνδέσμων σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς. Η ανάρτηση S sport με έλεγχο απόσβεσης χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 30 χιλ. σε σύγκριση με το Q5 και εντυπωσιάζει με μια εξαιρετικά ευρεία συμπεριφορά μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Στο βασικό εξοπλισμό του νέου SQ5 ανήκει το Audi drive select, που ελέγχει το σύστημα διεύθυνσης, τον κινητήρα, το κιβώτιο και την ανάρτηση. Στον οδηγό παρέχονται έξι προφίλ: auto, comfort, efficiency, dynamic, offroad και individual. Ένα έβδομο προφίλ, allroad, προστίθεται αν έχει καθοριστεί η προαιρετική προσαρμοστική αερανάρτηση με ρύθμιση ειδικά για S - αυτή η ανάρτηση ρυθμίζει το ύψος οδήγησης του αμαξώματος σε πέντε επίπεδα ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης. 


Η οθόνη αφής MMI με διαγώνιο 10,1 ιντσών, κεντρικό στοιχείο της πλατφόρμας ψυχαγωγίας MIB 3, αποτελεί πύλη εισόδου στο σύστημα infotainment. Σύστημα φωνητικού ελέγχου φυσικής γλώσσας και το πολυλειτουργικό τιμόνι διατίθενται ως πρόσθετα επίπεδα ελέγχου. Η οθόνη 12,3 ιντσών παρέχει τρεις διαφορετικές διατάξεις γραφικών: Dynamic, Sport και Classic. Μία head-up display προσφέρεται ως προαιρετική επιλογή.

Φυσικά, όπως σε κάθε σύγχρονο μοντέλο της Audi διαθέσιμες οι υπηρεσίες Car-to-X του Audi connect καθώς και η δυνατότητα αποθήκευσης των προσωπικών ρυθμίσεων των οδηγών του οχήματος σε έως και έξι μεμονωμένα προφίλ. Η εφαρμογή myAudi συνδέει το αυτοκίνητο με το smartphone του χρήστη ενώ το Audi phone box συνδέει το smartphone με την κεραία του οχήματος και μπορεί να φορτίσει τη συσκευή επαγωγικά. Το προαιρετικό σύστημα ήχου Bang & Olufsen 3D Premium με ήχο 3D, παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία ήχου. Το υβριδικό ραδιόφωνο, το οποίο εναλλάσσεται αυτόματα μεταξύ FM, DAB και online για να βρει την καλύτερη λήψη, διασφαλίζει την απόλαυση μουσικής οπουδήποτε υπάρχει λήψη δεδομένων κινητής τηλεφωνίας.


Τέλος, το SQ5 ενσωματώνει τα γνωστά, κορυφαία συστήματα υποβοήθησης που διαθέτει και το Q5. Ανάμεσά τους, το σύστημα υποβοήθησης στροφής (turn assist), το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης (collision avoidance assist) και η προειδοποίηση εξόδου (exit warning), βοηθούν στη βελτίωση της ασφάλειας. Το adaptive cruise assist μπορεί να αναλάβει την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και τη διατήρηση λωρίδας σε μεγάλες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα predictive efficiency assist βοηθά στη διατήρηση ενός προγνωστικού στυλ οδήγησης, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Το ανανεωμένο Audi SQ5 TDI θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο San José Chiapa, στο Μεξικό και θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές χώρες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021. 

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top