Η νέα BMW M RR με την γνήσια αγωνιστική τεχνολογία

Γιατί είναι τόσο ξεχωριστή  

BMW M RR 2020

Η BMW Motorrad ήδη λανσάρισε την επιτυχημένη φιλοσοφία εξαρτημάτων M στα τέλη του 2018 και για μοτοσικλέτες και από τότε, προσφέρει προαιρετικό εξοπλισμό και εξαρτήματα υψηλών επιδόσεων M. Η νέα BMW M 1000 RR – εν συντομία M RR – είναι το πρώτο μοντέλο M της BMW Motorrad και βασίζεται στην S 1000 RR (εν συντομία RR). Η BMW Motorrad ακολουθεί τη φιλοσοφία του ισχυρότερου γράμματος στον κόσμο: Το ‘M’ αποτελεί παγκόσμιο σύμβολο επιτυχίας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και της γοητείας των μοντέλων BMW υψηλών επιδόσεων και απευθύνεται σε πελάτες με ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις στους τομείς επιδόσεων, αποκλειστικότητας και εξατομίκευσης.


Ο πίνακας οργάνων της  νέας M RR έχει την ίδια βασική σχεδίαση με την RR και εικονίδιο εκκίνησης M. Στο πλαίσιο του προαιρετικού εξοπλισμού, ένας κωδικός ενεργοποίησης (περιέχεται στο M competition package) μπορεί να χρησιμοποιείται με σκοπό την εκτενή συλλογή δεδομένων για τη χρήση του M GPS laptrigger και του M GPS data logger (Original BMW Motorrad Accessories) μέσω της διεπαφής OBD.

Η νέα M RR χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα βασισμένο στη μονάδα της RR με τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και μεταβλητή βύθιση τροποποιημένα με πρότυπο έναν αγωνιστικό, σπορ κινητήρα. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 212 HP στις 14.500 σαλ. Η μέγιστη ροπή των 113 Nm αποδίδεται στις 11.000 σαλ.  Ο κινητήρας της νέας Μ-RR είναι ισχυρότερος από εκείνον της 1000 RR από τις 6.000 έως τις 15.100 σ.α.λ., κάτι πολύ χρήσιμο στην πίστα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χάνει το συναρπαστικό, σπορ χαρακτήρα της σε επαρχιακούς δρόμους.


Τα M winglets (φτεράκια) στο εμπρός φέρινγκ, που εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια εντατικών  δοκιμών στην πίστα και στην αεροδυναμική σήραγγα του BMW Group και κατασκευάζονται από διάφανο ανθρακόνημα, παράγουν αεροδυναμική πίεση και, κατά συνέπεια, πρόσθετα κάθετα φορτία στους τροχούς ανάλογα με την ταχύτητα. Το πρόσθετο φορτίο στον εμπρός τροχό αντισταθμίζει την τάση ανύψωσης, περισσότερη κινητήρια ισχύς μετατρέπεται σε επιτάχυνση και ο αναβάτης πετυχαίνει καλύτερους χρόνους γύρων. Η λειτουργικότητα των winglets είναι αισθητή και στις στροφές και στο φρενάρισμα με την αεροδυναμική πίεση να επιτρέπει καθυστερημένο φρενάρισμα και να διασφαλίζει αυξημένη σταθερότητα στο στρίψιμο.


Η νέα M RR, είναι η πρώτο μοτοσυκλέτα BMW που εξοπλίζεται με φρένα M – όπως τα οχήματα M της BMW M GmbH. Το σύστημα βασίζεται στην τεχνογνωσία της BMW Motorrad από τα αγωνιστικά φρένα των μοτοσικλετών της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και παρέχει μέγιστη αντοχή στην υπερθέρμανση και ακρίβεια ελέγχου. Εξωτερικά, οι δαγκάνες φρένων M έχουν μπλε ανοδίωση σε συνδυασμό με το λογότυπο M. Με τους ανθρακονημάτινους τροχούς M, η νέα M RR έχει περισσότερα high-tech εξαρτήματα για μέγιστες επιδόσεις στην πίστα και στο δρόμο.

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top