Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X1 sDrive18i

Γράφει την δική της ιστορία 

BMW X1 sDrive18i δοκιμή

Η BMW X1 είναι ένα μοντέλο το οποίο σημειώνει πολύ καλές επιδόσεις στις πωλήσεις από την πρώτη ημέρα της εμφάνισης της. Μάλσιατα στην δεύτερη  γενιά της κατάφερε τα τελευταία χρόνια να γίνει best-seller μοντέλο της βαυαρικής μάρκας στηνμ Ελλάδα περνώντας στις πωλήσεις ακόμη και τη Σειρά 1 γράφοντας έτσι την δική της ιστορία.

Η τελευταία της αισθητική ανανέωση της έδωσε και άλλους πόντους  και την βοήθησε να αντιμετωπίσει με επιτυχία τους αντιπάλους της οι οποίοι και αυτοί διαθέτουν δυνατά όπλα στην αγαπημένη πλέον κατηγορία των SUV.

Οι εξωτερικές αλλαγές εντοπίζονται στη νέα μεγαλύτερη μάσκα με τα πιο εκφραστικά "νεφρά" η οποία αποτελεί και σημείο της νέας ταυτότητας, στους νέους προβολείς ομίχλης τεχνολογίας led και στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες .

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι διακριτικές και εντοπίζονται στις επενδύσεις και στον διάκοσμο ενώ πλέον υπάρχει νέα οθόνη αφής 10,25 ιντσών. η οποία εξέχει στο ταμπλό.Είναι ευανάγνωστη με πλήθος ενδείξεων από τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου με όλα τα σύγχρονα στοιχεία συνδεσιμότητας . Ο χειρισμός γίνεται είτε μέσω του σύγχρονου  BMW iDrive Controller που είναι στην κεντρική κονσόλα είτε μέσω της αφής είτε μέσω μέσω της φωνής.

Η ποιότητα κατασκευής και η συναρμολόγηση είναι σε υψηλά επίπεδα όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρεία σε όλα της τα μοντέλα. Το ίδο ισχύει και με την εργονομία αλλά και την πρακτικότητα με τις πολλές θήκες που υπάρχουν διαθέσιμες στο εσωτερικό. Την ίδια στιγμή οι χώροι είναι άνετοι για πέντε επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να έχει διαθέσιμα λίτρα 505 λίτρα. Η τιμή αυτή εκτινάσσεται στα 1.550 λίτρα όταν αναδιπλώσεις τα συρόμενα πίσω καθίσματα (κατά 13 cm) τα οποία είναι διαιρούμενα σε  διάταξη 40:20:40.Ο χώρος αποσκευών διαθέτει διπλό αναδιπλούμενο δάπεδο. Υπάρχει ακόμη η δυνατότητα  ανοίγματος της πόρτας του ποτρτμπαγκάζ ηλεκτρικά η και χωρίς χέρια με ένα απλό πέρασμα του ποδιού κάτω από το προφυλακτήρα. Οι διαστάσεις ( είναι μήκος  4.447/πλάτος 1.821/ύψος 1.598 mm.


Το κάθισμα του οδηγού σε αγκαλιάζει και σε προδιαθέτει για οδήγηση πολλών χιλιομέτρων χωρίς σταμνατημό. Στην "καρδιά" της "μπέμπας" υπάρχει ο εξαιρετικός 1.500άρη TwinPower Turbo δοκιμασμένος κινητήρας βενζίνης ο οποίος αποδίδει 140 ίππους στις 4.600-6.500 σ.α.λ. Μπαίνει στην "ζωή' με το πάτημα του μπουτόν και αρχίζει να ξεδιπλώνει τις αρετές του με την συνεργασία αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη Steptronic 7 σχέσεων. Όλα τα μηχανικά μέρη είναι δοκιμασμένα και στα άλλα μοντέλα της BMW και της MINI. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει τις 7 σχέσεις με υποδειγματικό τρόπο αποδεικνύοντας ότι είναι ένα από τα καλύτερα της αγοράς.Δεν ήατν λίγες οι φορές πάντως που χρησιμοποιήσαμε και την χειροκίνητη λειτουργία μέσω του λεβιέ ταχυτήτων.

Η δύναμη μεταφέρεται στους εμπρός τρόχους . Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικότατες  με βάση το μέγεθος του αυτοκινήτου αλλά και το βάρος που πλησιάζει τα 1500 κιλά  με τα 0-110 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,7 δευτερόλεπτα με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 203 χλμ./ώρα.

Την ίδια στιγμή η ροπή των 22.4 κιλών στις 1.480-4.200 σ.α.λ. δίνει ελαστικότητα και δύναμη από χαμηλά Διευκολύνοντας και την κίνηση μέσα στην πόλη. Φυσικά και εδώ έχουμε την δυνατότητα επιλογής διαφορετικών προγραμμάτων οδήγσης με το Eco Pro , Normal ,Sport. Η πρώτη επιλογή μας βοήθησε να έχουμε μέση κατανάλωση στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ.(Εργοστασιακή τιμή: 5,7 λίτρα /100 χλμ.)  

 
Στον δρόμο τώρα η ανανεωμένη BMW X1 sDrive18i σου αφήνει τις καλύτερες  εντυπώσεις  με το αίσθημα της ασφάλειας να γίνεται αντιληπτό από όλους τους επιβάτες. Τόσο το στιβαρό πλαίσιο όσο και η καλορυθμισμένη ανάρτηση προσδίδουν ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά παρά το αυξημένο ύψος. Το τιμόνι προσφέρει πλήθος πληροφοριών, οι κλίσεις  στις στροφές  είναι μειωμένες, το αμάξωμα ακολουθεί πιστά τον δρόμο που χαράσεις χωρίς  απότομες αντιδράσεις ακόμη και όταν επιταγχύνεις ή επιβραδύνεις απότομα.

Το σύνολο των ηλεκτρονικών συστημάτων όπως του συστήματος αναγνώρισης εμποδίου και αυτόματου φρεναρίσματος που ενεργοποιούνται μέσω του διακόπτη στην μέση του ταμπλό προσφέρουν την απαραίτητη ομπρέλλα προστασίας σε περίπτωση που ξεφύγεις από τα όρια. Η  κύλισης είναι ποιοτικότατη ενώ το αυτοκίνητο είναι ιδαίτερα ξεκούραστο για οδηγό και επιβάτες σε μεγάλες  αποστάσεις.


Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά  183 mm μας ώθησε να κινηθούμε και σε εκτός δρόμου διαδρομές χωρίς βέβαια να το παρακάνουμε .Με άνεση περάσαμε βατούς χωματόδρομους ενώ με π[ερίσσια προσχή και πιο χαμηλή ταχύτητα διασχίσαμε πιο απότομα κομμάτια. Βέβαια για πιο σκληρές και βαλτώδεις καταστάσεις υπάρχουν οι εκδόσεις xDrive. Τα φρένα αποδείχθηκαν αποτελεσματικά με αντοχή ακόμη και σε συνεχή κατηφορικά κομμάτια όπου τα χρησιμοποιήσαμε συχνά σε εικονικά εμπόδια.  

   
Η ανανεωμένη BMW X1 sDrive18i είναι ομορφότερη και πλουσιότερη από το προηγούμενο προ lifting μοντέλο. Η τιμή όμως διατηρήθηκε στα ίδια  επίπεδα με τις τιμές να ξεκινούν για την αυτόματη έκδοση από τα 34083 ευρώ.(τιμή στα 31645 ευρώ για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.) Τιμή που αντιστοιχεί σεένα μοντέλο που καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες και όχι μόνο, ασφαλέστατο με βαρύ όνομα και επιβλητική εμφάνιση.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top