Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε για μια ακόμα φορά τη διαφορά.Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lockdown, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του.

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια.Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά πρωτοποριακής διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε το JUKE απευθείας στο σημείο επιλογής του Manuel με φορτηγό, ο ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.